duminică, august 05, 2007

Cum am ajuns sa-i urasc pe moldoveni

Daca esti moldovean, renunta la a mai citi acest post!

Dupa cum stiti, ieri s-a jucat poli iasi-Universitatea Craiova. Daca nu stiti, aflarati acum. Moldovenii au castigat 2-1.
Ma enerveaza mult ionut popa, antrenorul lor. Intotdeauna are declaratii prin care discrediteaza Craiova. Ieri la ora meciului eram la hotel, intins in pat, cu geamul de la balcon deschis. iasiul deschide scorul dintr-o faza de cacat(de ca-cat), la care un bou din hotel exclama extaziat "hîhîhîhî si-o furarî uoltienii... hîhîhîhîh păcălicii".
Am iesit frumos pe balcon si am strigat la el. Impropriu spus 'am strigat'("tu-ti pe ma-ta-n 3,14zda, care esti moldovean? hai ba, pielea p**ii, iesi daca ai ceva cu oltenii"). S-a aratat un tataie paros si pletos, gen caveman, si am inceput sa ii proliferez invective: "ba tataie, tu esti coclitu p**ii, betiv ordinar, ma p*s pe toata moldova voastra, tarani ordinari, alcoolici de la 7 ani la coada vacii" sau "carutas imputit, copil din flori, cine-i tac'tu ca ma-ta s-a fu2t in porumbi cu toata ulita" si asa mai departe. Cand esti nervos, de obicei nu ai inspiratie de moment.
Daca va asteptati sa nu ma jigneasca si el, comiteti o eroare grava. Omul e moldovean, nu poate sa se abtina cand e rost de scandal. Nu l-am lasat sa imi zica prea multe, ca am inceput sa ma iau in continuare de alcoolismul specific zonei si de poli iasi.
Ma intreba daca nu mi-e rusine sa ma comport asa, dar voi considera intotdeauna ca unul care nu se spala pe dinti sau mananca praz e de preferat unui betiv lenes. Hai sa fim seriosi, stiti si voi de ce au aparut nume ca Amariei, Avadanei etc. Mamele se culcau cu prea multi si numele tatalui se pierdea intr-un hau intunecat. Si nu-i de mirare ca astfel de nume s-au ivit in moldova. Chestia care m-a deranjat era ca incepusera curiosii sa scoata capetele. M-am retras in camera, eu sunt oltean, fac parte din "cei mai buni dintre romani", nu ma injur cu toti folcloristii:D. Am inchis geamul(de fapt usa de la balcon). Cand a egalat Craiova, am iesit sa strig "moldoveni, ... moldoveni". Peste 4 minute iar au preluat conducerea, faza la care eu am cam luat-o in mana.
Dupa meci, imbecilul de ionut popa a dat o declaratie cum numai el putea sa o faca. Spunea ca in ultimele campionate Craiova n-a miscat in fata iasiului. De fapt sezonul trecut a fost 3-3 in Banie, cand am fost egalati in prelungiri din cauza arbitrajului si 1-1 la iasi, cand am fost egalati prin minutul 88-89 din cauza unui penalty inventat la un presupus fault al lui Mitchell. Futu-ti copiii ma-tii de ratardat cretin... ati avut un bulan fantastic si acum ridicati coada sus.
Nu zic ca Universitatea e grozava. Am zis-o la meciul cu Farul la scorul de 3-0 pt noi ca ar fi lucru mare daca am scoate 4 puncte in primele 2 etape.
Apoi a zis ca ar fi trebuit sa fie 6,7-1 pt iasi... cum a vazut el asta, cand in prima repriza n-au avut decat sfertul de ocazie de la gol si in repriza 2a s-a jucat mult la mijlocul terenului... ei bine, asta nu stiu. Sper sa ii vad picati cat mai repede cu putinta...

8 comentarii:

Anonim spunea...

tipule, iti citesc blogul destul de des si mai prind cate o chestie 2 interesante(nu des), dar tu ori ai o problema cu moldovenii ori esti prea ahtiat de fotbal(lucru mai penibil decat in primul caz-dupa parerea mea). da,sunt moldovean si ti-am citit postul. nu pot spune ca sunt suparat sau ofticat de modul tau de a gandi,pentru ca nu merita. dar pe viitor renunta in a mai cataloga niste oameni doar prin prisma unui meci de fotbal. e o tampenie. fiecare zona are fazele ei slabe. noi avem alcoolul :D. voi nu stiu ce aveti, doar prazul si caracalul unde tot aud ca se rastoarna o caruta(glumesc). multa bafta in continuare si sa castige craiova campionatu, daca iti doresti asta atat de mult.
cheers

done8989 spunea...

Alex sper ca ai glumit si cu prazul ... nu numai cu căruţa ...

Teo spunea...

poli iasi va retrograda; fiti atenti aici; 'ratz-ai dracu' ca-mi sunteti simpatici ; luati ba apa-n gura ca faceti praf!

Anonim spunea...

Sugi pula oltean prost... si moldovenii la fel, dar nu si cei din Iasi...
Iasul e peste craiova... si la fotbal, si ca oras, si la oameni...
Voi mancati praz si va scarpinati in cur... si luati muie de la noi, muntenii ;)

Moxx spunea...

ba pula bleaga, aveti voi cu ce sa dati muie?
mars in pizda ma-tii, copil din flori avortat de esti

Cristina-Andreea Nourescu spunea...

in fine, nu dau doi lei p fotbal, dar ca sa te iei de toti moldovenii doar pt k echipa ta a luat bataie de la ei, pe drept sau pe nedrept, nu conteaza, e deja prea mult. Nu uita ca multe din valorile literaturii romanesti vin din Moldova, nu din Oltenia. Asa ca , poate imi raspunzi...cine e mai prost? Si alcoolici aveti si voi, iar bancurile cu olteni sunt bancuri cu si despre retardati, moldovenii sunt saraci din pct de vedere material, dar in cazul oltenilor..."fericiti cei saraci cu duhul..."

Onishka spunea...

Cat se vede ca esti oltean...

capshuna spunea...

deci a zis-o bine Moxxx la faza ca moldovenii sunt alcoolici.
frate,beau aia de zici ca nu e adevarat!:)):))