luni, iulie 30, 2007

M-am prostit

Am fost acum 2 zile cu o prietena sa-shi ia un luci de buze din "REAL , nimik legal". Ma shi costa asha de mult ... 360 de mii... mie mi se pare mult pt un luci de buze...Dupa ce l-am luat m-am dus sa iau ceva de mancare ... neste cartofi prajitzi pe care ii plateshti acolo la sectiunea cu mancare. Dupa, prietena mea zice in gluma "Tav asta l-ash putea lua asha shi nu se prinde nimeni"... Si io cand am auzit am zis lasa ca il iau io... shi la sectiunea cu imbracaminte i-am rupt toate folile de pe el, shi codul de bare... tot ce trebuia... Si ne ducem la casa sa ne stampileze facturile... cand termina vine deodata un gardian... statzi sa vad ce atzi cumparat ... doar atat? va rog sa ma urmati... io am inceput sa rad ... Am ajuns intr-o camera ,erau doi tipi glumetzi... Ne zic sa nu ne facem griji ca e un control de rutina... Io radeam dar fata nu prea era asha vesela :))... Au zis ca m-au vazut jucandu-ma cu ceva la sectiunea de imbracaminte (atunci il jupuiam de etichete) Io am zis ca nu aveam nimik... M-au perchezitionat... numai cu mana pe pula statea ala... au controlat-o shi pe fata dar o femeie a fost chemata pt aceasta treaba "murdara" :))... Pana la urma am scos luciul de buze de la spate (acolo il aveam, la noada curului :)) ) dupa am inceput sa rad ... radeau shi baietzii shi imi ziceau: "Frate pt un luci de buze frate?" . Io le-am spus ca e tester shi ca nu e nou , le-am aratat ca e jupuit ... Si au zis bine potzi sa pleci ... lucrurile de le aveam la mine erau imprashtiate pe masa (tel ,cheile, portofelu). Le-am luat shi am intrebat in gluma: "dar luciul pot sa-l iau ca shi asha e tester nu mai e bun" . Tipul :"ia-l mah!!!" shi radea la mine shi imi spune daca era unu nou aveam amenda de 2 mil shi dosar penal ( yeah bullshit ) ca shi daca iau o guma pot sa am probleme ( in minte mi-a venit cand am luat acu 1 sapt tot din "Real, nimik legal" , o guma dintr-un pachet nedesfacut :D ) Pana la urma tot l-am furat YESSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!! I-am facut :)))))))
Deci ce vreau sa va spun furatzi vere ceva calumea nu prostii de luciuri furatzi un telefon ... o haina ceva....

18 comentarii:

Anonim spunea...

Cat de ratat sa fii, sa faci asa ceva si sa te mai si lauzi!?

TaV spunea...

ma frate ete asha sunt io ratat sau nu, mi se rupe de ce zici tu io am scris un post pe care potzi sa te shi pishi daca vrei, dar numai sa vii mai intai sa ne intalnim ca va ascundetzi toti dupa anonim... daca eshti smecher ne intalnim shi imi spui tu cat de ratat sunt io! bine ? daca nu eshti de acord, sa nici nu te mai chinui sa scrii un raspuns . Sa nu incepetzi sa zicetzi ca ma dau smecher cu chestii deashtia... dar ma streseaza carnatzii ashtia cu anonimu lor!!!

Anonim spunea...

=))))))m-au trecut toate apele da...pe mine nu m-a pipait rau:))))clar..ne-a mancat in ...

Anonim spunea...

tav, lasa-ne :)

Anonim spunea...

Dute in gatu si in familia ma-tii de oparit. Auzi perchezitie de rutina =))) Aveau chef sa sperie 2 fete ca voi :)

capshuna spunea...

se zice LUCIU de buze nu LUCI de buze!=)))))))))))))=)))))))))

Anonim spunea...

asta e b(ar)logu' lui Moxx nu
b(ar)logu' lui Tav; de ce mai scrie Tav dupa ce a venit Moxxx? sa ne lase odata!!

capshuna spunea...

anonimuleee,iti propusesem ceva.:-J

Anonim spunea...

.. pt anonimu d mai sus....... hmm... uitate.... la alte posturi lasate d Moxx... putin mai jos... s vezi d c scrie tav..... si in al doilea.. rand....:D>.ce culoare avea luciu'?:D

TaV spunea...

scuzati-ma ca nu shtiu ca se scrie "luciu" de unde ar trebui sa shtiu io asta?

Anonim spunea...

era naspa luciu' eu cautam culoarea din reclama si anume nr405 de la l'oreal glam shine crystals(cred k asa se scrie) si nu am gasit'o in real

Anonim spunea...

de la orele de romana ar trebui sa stii cum se scrie corect;)

Anonim spunea...

eeeee ce putza mea bine k esti tu destept/desteapta ooofffff ce sa-ti povestesc...agre...d tine ziceam

Anonim spunea...

nu stiam k la orele de romana te invatza de luciu de buze....:))

TaV spunea...

scuzati-ma inca o data va rog frumos :)) bah c mancatori in cur suntetzi bah nu am vazut asha ceva pt orice kkt saritzi de cur in sus... mai tacetzi draq din gura ca nu suntetzi voi asha deshteptzi.

Anonim spunea...

Sau cum sa omori un blog.

Cristina-Andreea Nourescu spunea...

trecand peste faza cu "luci de buze", esti cretin rau, sunt atatea reclame la produse din astea, si dak ai prietena ar trebui sa stii si tu...bn...se poate sa n-ai si sa fi avut langa tn o "pizda"...gonflabila. =)))in orice caz... nu exista numai "luci" de buze, ai fi putut intalni cuvantul asta in diverse expresii ...ca doar citesti, nu? Domnisoara Cristina.

Anonim spunea...

bha nene cu 'pizda gonflabila' poate ne spui si noua cum se foloseste 'pizda' gonflabila...k din kte stiu eu aia nu te invata sa zici 'luci' sau 'luciu' de buze...si din cate observ eu faza cu 'pizda' gonflabila nu are legatura cu post'ul lui tav asa k stfu k esti dus