duminică, august 05, 2007

Plaja...

BINE V-AM REGASIT >:D<. Ii multumesc lui T_a_v ca mi-a tinut locul. O sa-i dau o bere cu prima ocazie.

Stateam la plaja cu o pizda si cu "Intemeierea metafizicii moravurilor" de Kant. Hotelul avea piscina si mergea sa platesti cu bonurile valorice, deci ala a fost locul pe unde am ars-o cand era soare.
Cartea e extraordinar de complicata. Daca va plac Coelho sau "Harry Potter", va sfatuiesc nici sa nu cautati pe google despre Immanuel Kant. Iar daca n-ati mai citit inainte filozofie in general si Kant in special, va sfatuiesc sa stati departe de cartea asta. E grea ca dracu, am stat o zi la plaja si am citit doar 40 de pagini, intrucat am vrut sa o inteleg temeinic. Ma mai si cicalea fiinta aia si imi era aproape imposibil sa am atentia toata orientata spre filozofie. (Era frumos seara cand ne prosteam de-a mama si de-a tata, cand ea imi dresa maimuta si eu ma jucam cu savarina ei).
Asadar, am stat o intreaga dupa-masa cu burta in sus, timp suficient sa ma parlesc grav.
De marti sunt rosu ca racu. Parlit ca dracu. Au!

Niciun comentariu: