sâmbătă, aprilie 14, 2007

cfr Cluj

Patronul lui cfr Cluj este Arpad Paşcani(nu ii scriu numele in limba lui materna, nu il respect si nu ii dau importanta). El e un ungur nenorocit, o zdreanta ordinara, ca toti ungurii.
Insa A.P. a dat o lectie de fotbal, afaceri, capitalism tuturor patronilor din Liga I. Am multi prieteni in Cluj, toti dintre ei mi-au spus ca lumea acolo se cam 3,14sa pe cfr. Fanii acestei echipe sunt cam aia de merg la stadion, in rest, toti tin cu Universitatea. Cluj, evident. Cam toti ii iau la misto si ii desconsidera.
A.P. a investit in infrastructura. Nu a schimbat antrenori cand echipa nu juca bine. A adus jucatori care se pretau la jocul echipei si pe posturile deficitare. A avut noroc sa o nimereasca si cu stranierii, unde pana si gigantii Capitalei au dat-o-n bara de zeci de ori. Nu a pus presiune pe antrenori sau echipa. Nu s-a injurat cu alti patroni. Adica a creat atmosfera si conditii de performanta. Si ma doare sufletul ca trebuie sa recunosc. Dar cfr va ajunge probabil in preliminariile Ligii, in detrimentul surorii ei mai mare, cocheta si bogata, Rapidul adica.
Eu imi doresc sa ia UCL milan sau liverpool. Nu suport niciuna din cele 4 echipe, dar vreau neaparat ca Dinamo sa nu ajunga in grupe in principal din cauza arbitrajelor favorabile din tur(favorabile e putin spus).
Problema e ca o sa pierdem un loc de LC degeaba. cfr e o echipa cu o experienta europeana de cacat. Nu va fi nici favorita in urne, deci sansele lor vor fi aproape 0. De fapt, ele chiar vor fi 0.
Eu sper ca or sa faca aia de la FRF-LPF invarteli ca sa ii fure pe astia arbitrii. Sa prinda dracu Liga Rapid sau Steaua. Ok, e urat si nedrept ce spun io, da' chiar nu avem chef sa citim in presa de Paşcani, Semedo, Minteuan sau Bergodi.

4 comentarii:

Anonim spunea...

nu poti sa zici ca e chiar de kk fata de alte echipe ..s-au descurcat cat de cat in intertoto chiar daca nu erau echipe cu renume

Unknown spunea...

Urmaresc de ceva timp blogul asta si sunt tot mai dezamagit in ultima vreme. Am crezut ca esti un tanar care gandeste liber si corect, un model pt Romania, mi-am dat seama ca defapt gandesti numai liber.
Salutari.

Moxx spunea...

nu le poti avea pe toate
ca firma aro

Anonim spunea...

la fel ca tine. nu suport nicio echipa din alea 4. dar vreau sa nu intre dinamo in UCL. Daca nu intra dinamo direct, canci echipa in UCL anu asta...