vineri, aprilie 13, 2007

Un zdrent care e zdreanta

Ma intorceam de undeva relativ aproape de casa. In fata mea era un individ cu o prietena foarte(foarte) slaba. Avea aere de bisnitar, ochelari de musca(manelist/trancer... same).
Cand a trecut un tigan pe langa el, a bagat mana in buzunar si i-a zis "Bai tigane, te-n 3,14zda ma-tii, ia 100 de mii si ia-ti in 3,14zda ma-tii niste tenesi".
Vaca de gagica-sa privea entuziasmata.
Au facut cateva pasi timp in care m-am gandit cum sa deschid gura. I-am zis pe un ton relativ politicos. "Nu ti-e rusine sa il umilesti pe saracu om doar pentru ca esti cu femeia? Exista si alte posibilitati sa faci o fapta buna".
Mi-a raspuns superior "Bai milogule, iti cam place de gagica-mea, ai? Ce 3,14zda ma-tii, vroiai sa-ti dau si tie?".
Am schimbat tonul "Bai zdreanto care esti zdreanta, nu imi place. E schiloada, n-are sani, are mustata, daca o vad dezbracata zic ca e barbat".
Diferenta de vreo 10 ani dintre noi nu a contat cand a venit sa-mi dea o palma peste cap/fata. Am ridicat antebratul pentru a evita impactul. Apoi a continuat sa ma injure de morti si de mama. Vita aia privea de parca ar fi vazut un penis cu doua capete.
Consider ca am facut aproape cat ar fi trebuit. Doar i-am batut obrazul. Nu cred ca trebuia sa ma iau la bataie cu el.

2 comentarii:

done8989 spunea...

bine ca ai tupeu .... eu sunt mult prea indiferent. Privesc la anumite lucruri care se intampla parca ma uit la TV ... o sa incerc sa ma schimb, dar sti nu prea imi vine sa ii zic lu Stinky in autobuz: "inainte sa vrei sa iei un loc in spatiu ar trebui sa faci un dush!" si asta pentru ca stiu ca banii pe care putea sa ii dea pe dush ia dat pe abonamentul de autobuz (sau el poate face dus, dar haine isi ia din targ si nu le spala)

Teo spunea...

pai fa-ti curaj si zi atunci :)