luni, aprilie 16, 2007

"Shit is wicked in this mean strets"

M-am uitat la Stirile PROTV 10 minute. La cele de la ora 7. Desi la fel de bine puteau fi si cele de la ora 17. Si imi pun intrebarea "in ce **** mea de tara traim?".
In clasa 7a aveam un briceag in ghiozdan, pt "legitima aparare" in caz de "neplaceri". Iarna veneam pe intuneric si se inregistrasera incalcari ale legii in apropiere. A aflat de acel obiect un profesor si l-am inlocuit cu o surubelnita bine ascutita la varf. Nu am scos-o niciodata din ghiozdan, slava Domnului.
Astazi la stiri am aflat cum un tanar de varsta mea a fost injunghiat. Factorul determinat a fost gagica-sa, din cate am inteles(mancam atunci), care l-a momit in locul in care o factiune beligeranta de golani i-au aplicat lui si prietenului sau lovituri de cutit. Unul a murit, unul e in stare critica. Eu, daca as fi savant, as abandona toate proiectele si cercetarile aflate in desfasurare si as incerca sa transform barbatul pe cale genetica in hermafrodit. Sa putem sa ne reproducem singuri, ca prea multe belele ne-au adus femeile.
Apoi ne-au aratat cum doi idioti cu masini ambitioase au facut "scamatorii" pe contrasens si in sensul giratoriu, incurcand circulatia. Unul avea un BeMdubluV si a primit o amenda usturatoare de 600 RON. Bai, suma asta nu ar fi o problema pt un roman care traieste decent, daramite pentru unul cu magaoaia straina.
Ah, in primul caz politia nu a facut nicio retinere, in ciuda faptului ca au inregistrarea video a crimei si indicii concludente despre agresori. In al doilea, s-au comportat impecabil.

Un comentariu:

Anonim spunea...

prietene, nu mai vorbi cu pula in gura, ca nu-i frumos :)