marți, decembrie 12, 2006

Bodu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Asa ceva imparte Bodu prin scoli.
Mi se pare o idee idioata. Nu am trait in pestera ca sa nu stiu ca nu e bine sa incalc legile Statului. Nu poti sa imparti pliante unor copii cu varste intre 14-19 ani, transmitand mesajul "Copii, respectati legea! S-ar putea sa va para rau!". S-au cheltuit bani aiurea pe o campanie care nu e eficienta... e chiar puerila. Ma rog, au functionat dupa principiul "hai sa sa ne prefacem ca facem ceva si lumea sa creada ca noi chiar facem ceva".
Nu dau vina pe Bodu pt asta. E oricum destul de amarat, din moment ce nu a stiut sa calculeze un TVA in direct la Turcescu si apoi a fost facut mat de Gigi Fecali. De cand am citit articolul asta, am inceput sa il simpatizez:
„Cred că eram în clasa a VII-a, prin ’83. Îmi aduc aminte că aveam un aparat de radio «RIC», cu cască. În ziua aceea, Universitatea Craiova întâlnea pe FC Kaiserslautern. Aveam oră şi nu ştiam cum să fac să ascult meciul. Şi, ca să nu atrag atenţia profesorului, am băgat pe mânecă firul aparatului de radio. Când Craiova a dat gol şi am auzit cum comentatorul striga cât îl ţineau plămânii «GOOOOOOOL!!!», am început să dau din picioare. Profu m-a apostrofat, speriat: «Ce-ai, Bodule?» Eu nu auzeam, din cauza căştii. Atunci, profesorul a venit lângă mine şi a început să strige: «Boduuu! Ce-ai păţit, mă, Bodule?» Eu, nimic. Eram atent la ce spunea comentatorul. Când s-a uitat cu atenţie, a văzut firul de la cască. Era cât pe-aci s-o încasez! Universitatea i-a bătut cu 1-0 pe cei de la FC Kaiserslautern şi am scăpat ieftin, fără să mai fiu dat afară de la oră”, a povestit cu umor şeful ANAF.
De ce nu am avut si eu ocazia sa ma nasc cu 20 de ani mai devreme...
"Negrila... SUT, GOOOOOOOL ... gol, gol, gol, gol, gol, gol, gol, gol, gol ,gol... extraordinaaaaaaaaaaaaar, extraordinaaaaaaaar, extraordinaaaaaaaaar!"

Niciun comentariu: