joi, decembrie 14, 2006

@School

Cateodata profii sunt amuzanti, cateodata sunt penibili. Astazi l-am auzit pe profu' meu de fizica zicand
"Cand eram in clasa aXIa ca voi, aveam doua iubite. Una era din clasa, una era de pe la bloc. Cand mergeam la petreceri, prietenii mei nu ma lasau sa merg niciodata singur. Daca veneam singur la o petrecere, sigur plecam cu o fata."

De fapt ce vroia sa sublinieze? Ce tare era el sau ca noi n-am fi in stare? La varsta asta nu e greu sa ai o relatie. Sau doua, trei simultan. Pentru ca nu exista sentimente profunde. Nici daca ajungi cu ea in pat. Orice idiot gras, urat si cu putin tupeu poate sa plece insotit de la o petrecere.
Ce ma enerveaza cand vad adulti care se lauda. Au impresia ca lumea a involuat de cand au imbatranit ei. Sau ca a inceput cu ei.

Un comentariu:

done8989 spunea...

"Orice idiot gras, urat si cu putin tupeu poate sa plece insotit de la o petrecere." --> imi place cum te-ai descris