luni, decembrie 11, 2006

Sistemul

Am luat contact cu o parte a sistemului sanitar. Ma supara gatul de o saptamana, vorbeam si inghiteam greu. Am tot crezut ca o sa-mi revin, insa starea nu se ameliora cu nimic. Observati mentalitatea mea de medieval, ma rugam sa treaca de la sine in loc sa tratez.
Azi mi-am luat inima in dinti si am fost la doctor. A fost un control de rutina, in urma caruia mi-a prescris o reteta. Gratuita chipurile.
Am fost cu ea la 2 farmacii, si mi-au zis toate ca li s-a terminat plafonul. M-am uitat pe reteta si am vazut ca era doar o amoxicilina si un paracetamol. M-am gandit ca paracetamol am oricum acasa, iar amoxicilina nu poate sa coste mult. Am cumparat-o la liber... si a costat fabuloasa suma de 37mii ROL. Mi-au zis ca de fapt "gratuit" nu inseamna gratuit... ar fi costat 25mii ROL in cazul in care se compensa.
Io nu inteleg o chestie... cum de sunt gestionati in halul asta de prost banii din sanatate, incat li se duce plafonu dupa cateva zile in situatia in care deducerile sunt infime?

Un comentariu:

Anonim spunea...

intreaba-l pe Nicolaescu