luni, februarie 25, 2008

Scurt beseu

Dumnezeu este cel mai mare dusman al oamenilor. Sunt o gramada de oameni cu frica divinitatii. Practic, o parte din ei fac o multime de fapte bune doar ca sa ii vada cineva acolo sus. Sunt niste ipocriti ordinari, mai multa sinceritate e in sufletul criminalului acela care spunea ca i-a facut placere sa omoare 6 oameni.
Nici macar nu stim daca exista, dar ne face niste ipocriti. E un bulangiu.
Nu injuri pentru ca esti langa biserica. Dar tie de fapt iti vine sa-gi bagi pula in tot ce misca. Iti ajuti cunoscutii doar ca sa faci fapte bune si sa ajungi in rai, nu pentru ca te bucura ajutorul dat cuiva. Sloboz de ţap. Magarilor!

Dumnezeu nu rupe piciorul oamenilor nevinovati. Nu face sa sufere milioane de oameni nenorocind o persoana cu o conduita sportiva exemplara. Ceva acolo sus e putred. Ma rog, o gramada de filosofi au subliniat inaintea mea neconcordanta intre perfectiunea demiurgului suprem si imperfectiunea lumii. Sunt cateva teorii in legatura cu asta, puteti sa va interesati si sa aflati mai multe.
Stiti cine e de ieri dumnezeu pentru mine? bunica mea. Dumneaei imi indeplineste cam 7/8 din rugaciuni, asta inseamna vreo 85%. Incercati sa va rugati la orice dumnezeu al unei religii, sa vedem, mai obtineti procentajul asta?

Dumnezeul crestin mi-a ramas dator bine de tot. Viata mea a fost uneori mult mai de cacat decat ar fi trebuit sa fie. Intotdeauna au picat din senin niste ghinioane. Nu vor veni vremuri mai bune, nu se va compensa totul, eu mi-am dat seama cum functioneaza. Te obisnuiesti cu rahatul pana devine o normalitate, apoi iti pica pe cap un rahat mai mare pe care il percepi ca o nedreptate/un ghinion. Toata povestea continua liniar, pana te afunzi in rahat definitiv. Cum efectul e imposibil de remediat, e greu sa iesi din nisipurile(aka rahaturile) miscatoare, trebuie sa umblii la cauza. Cine e de vina? dumnezeu, el e vinovatul, da-l in pizda ma-sii.

Bunica mea, care nu esti in ceruri, sfinteasca-se numele tau...

14 comentarii:

Anonim spunea...

daca vrea sa cred in el sa mi se arate, sa-mi puna o piedica si sa-mi zica "fata, sunt eu, dumnezeu"...ca m-am plictisit sa ma inchin la pietre...

Anonim spunea...

dak eduardo nu juca la arsenal si juca la dinamo zagreb sau la manchester de exemplu , ti se rupea pula de el. tu crezi ca numai fanii lu arsenal sunt oameni, sau ca au prioritate ?
desi sunt fan al unei mari echipe de fotbal , sa stii si tu ca fotbalul fiind in fapt ENTERTAINMENT are ca rol principal in societate sa ii faca pe oameni sa uite de problemele lor..de problemele guvernarii..de saracie..
pentru ca sa aiba o bucurie din cand in cand si sa ingore tot ce vor cei de la putere sa ignoram.cand o castiga romania cupa mondiala crezi ca o sa ii mai pese cuiva timp de o luna ca nu sunt drumuri, spitale,medicamente ,etc.
fotbalul e cel mai frumos sport probabil , dar transformat in industrie , devine pacatos.
presupunem ca eduardo nu va mai juca niciodata fotbal.desi va mai juca.el si a luat banii ,tata.poate ca tine la fanii lui arsenal , dar crezi ca ar renunta la JUMATATE din salariu pentru ei? eu ma indoiesc.el are viata asigurata bine de tot.tu o ai ?eu o am?(d.p.d.v. financiar bineinteles)
si eu as fi suparat dak s ar accidenta kaka pentru jumate de sezon,cum ma supar cand se accidenteaza orice jucator,ce i drept mai putin.asta e.multe variabile.daca se accidenta fabregas ce faceai?
uneori trebuie sa ni se taie ambele maini ca sa incepem sa le apreciem la adevarata lor VALOARE.
sper sa se refaca pana la euro

Anonim spunea...

"Dumnezeul crestin mi-a ramas dator bine de tot. Viata mea a fost uneori mult mai de cacat decat ar fi trebuit sa fie."
o zici de parca ai stii tu ce`ti rezerva viata si de parca esti sigur ca in viitor vei avea parte doar de ce vrei ...

@diana : iti dai seama diana la cati oameni ar trebui sa puna Dumnezeu piedica?si chiar crezi ca vrea sa crezi in El?te`ai plictisit sa te inchini la pietre?pana acum de ce ai facut`o?inainte credeai ca exista Dumnezeu si acum nu mai crezi?schimbare de personalitate sau doar e funky sa fii ateu?bullshit.eu inca ma inchin la pietre , si o s`o fac doar pentru simplul fapt ca nu pot sa zic : "ba de 2000 de ani oamenii sunt prosti ca ei cred in dumnezeu , iar eu sunt mai destept ca nu mai cred."

Moxx spunea...

m-ar fi deranjat la fel de mult accidentarea oricarui jucator de la orice echipa in afara de man utd. chiar si de la barcelona.

sunt sigur ca eduardo ar fi renuntat la 1/2 de salariu.

incearca sa te gandesti cum te-ai simti daca s-ar accidenta kaka exact ca eduardo.

Anonim spunea...

m am gandit.desi e greu sa imi imaginez exact, fara ca ,Doamne fereste , sa se intample.
oricum kaka e sac de box in serie A.toti il iau la secerat.s a accidentat de multe ori in returul asta si are o durere constanta in genunchi.
chiar daca te ar fi deranjat, nu te ar fi deranjat la fel de mult.daca se accidenta unu de la dinamo care nu joaca la nationala la fel ca eduardo nu cred ca faceai post , sau dak se accidenta unu de la craiova la fel nu cred ca ziceai ca nu mai ai pentru ce sa traiesti.e de inteles , deoarece pe cei de la arsenal ii iubesti cel mai mult.

Anonim spunea...

anonim...jumate de sezon? Tu ai vazut ce are acolo...?
mi-e rau numai cand ma gandesc...
si uite eu nu tin cu arsenal...n-am nicio treaba...ma uit la meciuri fara sa am favoriti, doar de placere si tot m-a afectat ce a patit...si mai ales pentru ca e tanar.
si era in ascensiune, avea un viitor frumos!

MaTr3o spunea...

eu sunt ateu ca e funky, cum zice nitzy, e trendy :) ah,d e fapt nu sunt, ca am recunoscut ca dumnezeul meu e kazi ploae. si da, oamenii chiar sunt prosti de 2000 de ani incoace, doamne doamne probabil nu intra pe hi5.

TaV spunea...

mah in legatura cu fazza ca treci pe langa biserica shi itzi vine sa injuri dar te abtii... D-zeu cica vede shi gandurile deci degeaba te mai abtii :D deci aia de se abtin mai bine sa dea drumu ca shi asha ii vede :D :))

done8989 spunea...

Dacă ar fi să ne luăm după "The secret" dacă tu spui asta atunci aşa e pentru tine, TU eşti dumnezeul tău.
Eu prefer să cred că El există ... deci pentru mine există.

done8989 spunea...

Nu zic că e şi adevărat ce zic ăia, dar pot avea dreptate.

albu spunea...

bha noi credem in Dumnezeu pentru ca suntem injectati de mici cu asta si nu am avut niciodata de ales...iar acum nu putem sa scapam.de fiecare data cand ni se intampla ceva rau dam vina pe cel de sus , dar cand avem nevoie de ceva imediat ne rugam sa ne ajute !

Anonim spunea...

fotbalistii sunt niste mercenari mai ales stranierii ca eduardo.

pe eduardo il DOARE IN PULA DE ARSENAL sau de oricare alta echipa atat timp cat isi ia banu

sunt fotbalisti care pt bani isi tradeaza si echipa de suflet...iti dau zeci de exemple de la U Craiova

pe henry l-a durut fix in pula de arsenal

Moxx spunea...

mai sunt si altfel de fotbalisti, ca pires sau fabregas. aia nu sunt mercenari.


cu henry e o poveste lunga, putea sa plece in 2003(si in 2004) pe o suma fantastica. el si-a facut datoria cu prisosinta fata de club, el e doar 50% mercenar:)

Anonim spunea...

de la craiova? aia au fost fotbalisti? aia au fost rasuri de oameni? a facut vreunu cacatu' praf pe unde s-a dus?

poate 1-2...