duminică, februarie 24, 2008

Nu mai am pentru ce sa traiesc

Consider ca s-a ajuns prea departe.

Ieri a fost ultima zi cand m-am uitat la fotbal. Imi iau angajamentul sa nu mai urmaresc acest sport*, voi mai viziona doar meciurile echipei nationale, am datoria asta fata de tara mea. Asa ceva nu se mai poate.

Primul gol al lui Birmingham a venit dupa o lovitura libera. NU A FOST NICI VORBA DE FAULT. La 2-1 pt noi arbitrul ne-a refuzat o lovitura de la 11m. In minutul 93 a dictat 11m pentru Birmingham dupa un fault INEXISTENT al lui Clichy, s-a vazut clar ca a atins doar mingea.
Ziua de ieri m-a imbatranit 10 ani. Azi noapte n-am putut sa dorm, iar cand am dormit, am visat urat. Nu e normal, lor sa le-o bage in poarta de 2 ori, tie sa ti-o scoata o data.
Stim foarte bine care echipe aflate pe locurile din intervalul [2, 4) umbla la arbitri. "Stau la butoane".

Bai nenorocitilor, nu se mai poate asa ceva. Saracul om isi rupe glezna din cauza unui descreierat, arbitrii fac manarii, cei care merita sa castige sunt vanati si impiedicati.
Eu nu mai pot sa ma uit la asa spectacol, o sa-mi fac nervi si o sa innebunesc.
In 1994, Escobar si-a dat autogol si a fost impuscat. Topescu a considerat ca s-a depasit o limita si n-a mai comentat fotbal niciodata. Asta simt si eu acum.

*De fapt am mintit. Daca Eduardo o sa-si revina, in momentul cand va reintra pe gazon o sa reincep si eu sa urmaresc aceasta mizerie de sport. Daca nu va mai juca fotbal niciodata, nici eu nu ma voi mai uita la fotbal niciodata. O fac din solidaritate fata de el. Ma doare inima, mi se rupe sufletul. E o decizie mai dureroasa decat aveti voi impresia. Dar nu vreau sa dramatizez. E ca si cum ati hotari voi dintr-o data sa rupeti legatura cu toti oamenii pe care ii cunoasteti, inclusiv cu parintii. Nu vreau sa fiu tragic, asta e situatia, nu vreau sa impresionez pe nimeni. Mi-as da viata pentru Arsenal, dar consider ca asta trebuie sa fac acum. Poate se vor descurca mai bine fara mine, poate sunt prea pacatos si atrag ghinion asupra lor.

Viata merge mai departe, dar nu mai este viata.

Succes Arsenal in toate! Te iubesc!

Niciun comentariu: