luni, ianuarie 28, 2008

SWANTON BOMB

Azi la ora de info m-am trezit cu toa'su Costica jucand o tampenie. Mi-a placut la nebunie, eu l-am batut de 3 ori, el m-a desfigurat in vreo 7 randuri. Eu am castigat o data cu Jeff Hardy dupa un swanton bomb si un roll-up. Eh, astia de 12 ani care pierdeti noptile pe sport.ro stiti despre ce vorbesc.
Jocul ala are o grafica de cacat, un gameplay penibil, iar feelingul pe care il au 2 oameni jucand de la aceeasi tastatura nu ar trebui sa fie deosebit. Dar ne-am simtit al dracului de bine, ne-am trezit jucand si dupa ce plecasera toti din laborator. Pentru ca, in ciuda faptului ca suntem 2 galigani rationali, ne place violenta. Si cred ca tuturor le place. Da, ne simteam din cale afara de eliberati cand dadeam in adversar... winning is everything.
Abia astept ora urmatoare, poate fac un whisper in the wind.

Niciun comentariu: