duminică, ianuarie 27, 2008

2 din sport

Dadeam un pronostic aici, anume ca Djokovic va castiga Australian Open.
Ati vazut ca e o moda in "blogosfera", sa prognozeze cineva o chestie dintr-un oarecare domeniu, sa ii iasa apoi sa se bata cu pumnul in piept? "V-am spus io ca asa o sa fie, daca voi sunteti batuti in cap si nu ma ascultati, ciuliti urechile la tatal vostru pe viitor."
Mi-e sila de toti mini-dumnezeii astia, de acesti neterminati erijati in demiurgi. Da dovada de decenta. Demnitatea si respectul se castiga prin munca, decenta si evident, respect.

Ati auzit de Havant & Waterlooville? Poate ati auzit si voi, ieri, la fel ca mine, au jucat in turul 4 pe Anfield. Sunt o echipa de liga a SASEA(unde se situeaza pe locul 12), e chiar o performanta sa ajungi in turul 4. Chiar au condus Liverpool pe teren propriu de 2 ori. In final au pierdut cu 5-2.
E o echipa recent formata(1998), dar care joaca intotdeauna cu stadionul plin.
Cand am vazut ca au ajuns in runda a 4a, m-am pus pe documentat. Au un site propriu inca din 2000 si atentie, sunt in liga 6a! si pagina web nu arata deloc rau si cu siguranta o sa fie completata in curand.
Am luat si poze cu jucatorii. Puteti sa vedeti cateva aici: 1, 2, 3, 4, 5. O sa ziceti: uite, s-a tampit nebunu'! pune poze cu barbati dezbracati! da, exact asta fac!
Ma socheaza fizicul lor, joaca in liga 6a, sunt amatori si nu are niciunul burta! N-au gram de grasime si sunt amatori. Si la noi in Liga 1 vin cu 5 kile in plus dupa Sarbatori. Oamenii astia joaca fotbal de placere, dar au constiinta performantei. E mare lucru...
Si au condus de 2 ori pe Anfield!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am rămas şi eu plăcut surprins să văd că nu au plecat cei la Havant cu 6-7 în aţe. Asta da ambiţie. Bravo lor!

Anonim spunea...

carnatul de porc ingrasa :)))

Teo spunea...

e mare lucru