vineri, ianuarie 04, 2008

Lectie de viata: nu dai nr de telefon nimanui cand esti beat!

Oricat de opus ar fi sexul lui/ei!
Sa zicem ca mai demult te-ai imbatat ca o scroafa la un majorat si i-ai dat uneia numarul tau de telefon.
Prima greseala.
Te suna peste 2 luni, te intreaba daca o mai tii minte. Tu de fapt nu mai tii minte nici ca i-ai dat nr tau de telefon, dar spui ca ti-o amintesti perfect.
A doua greseala.
Iti cere nr de rds, tu crezi ca ti-a pus Dumnezeu mana in cap si te-a binecuvantat cu pizda inca din a 2a zi a noului an, iat tu muti convorbirea pe fix.
Nu e a 3a greseala, e consecinta a celei de-a doua.
Vorbiti 3 minute in care iti dai seama ca nu e nimic de capul ei, o intrebi de ce te-a sunat, ce vrea de la tine.
"Nu vrei sa iesim undeva? sau hai mai bine pe la mine, sunt singura acasa."
(miroase a ţapă)
"Pai si ce facem noi la tine?" (moment in care te rogi sa fie bună si pe bune)
"Pai facem ce vrei tu..."
N-ai nimic de pierdut si poate ii zici ce i-am zis eu:
"Daca vreau sa te fut?"
"Ok, nicio problema (rade)"
Moment in care nu stii ce sa faci. Ma rog, ti se scoala pula, nuthin' speshal.
Il suni pe sarbatorit.
"Ba Florine, aia e buna?"
"Da-te-n pula mea, pe asta ti-o gasisi? are sunci cat un porc si e proasta ca noaptea. Si o curva ordinara, asta e"
Peste 5 minute o suni si incerci sa pari elegant.
"Stii, eu abia m-am despartit de prietena mea, inca mai tin la ea, scuze daca te-am incurcat, da' nu cred ca as putea sa fac asta."
(ohoooooooo, as puteaaaaa, stii cum?:X a dreacu de nasoala, nu sunt mr olympia, da' nici strambe nu fut).
Concluzie: titlul postului.

p.s.: astia de stiti despre care vorbesc, va rog sa va abtineti.

Viata e o mizerie daca nu ai bani multi si masina. Cel putin la varsta asta.
Evident, incerc sa compensez prin inteligenta si prin simtul umorului. :laughs:

3 comentarii:

Anonim spunea...

ar fi fost o treaba...in viata ai noroc decat de oameni prosti...
draguta povestea...tare sa te fi dus=)))

Anonim spunea...

cred ca inteligenta ta a atras`o
si mai ales simtul umorului :X
ca si pe mine ;;)

Moxx spunea...

un nr de tel ai?:D