miercuri, martie 21, 2007

Sex

M-am uitat ieri la Dan Diaconescu Direct si am vazut o mama indurerata. Dumneaei povestea cum fiica-sa de 12 ani isi incepuse viata sexuala cu un pedofil de 20. Acest caz este unul ciudat si individul e condamnabil. 8 ani sunt totusi prea multi in situatia de fata.
Insa eu sunt de acord cu relatiile sexuale intre minori. Nevoia sexuala este in definitiv o nevoie naturala. Biologica. De ce sa riscam sa avem un baiat onanist care sa isi ejaculeze neuronii pe faianta sau o fata care sa-si provoace placeri cu jetul de la duş ori cu sticla de oja? Putem sa-i invatam sa o faca protejat si sa nu se expuna la niciun fel de risc. Conosc o gramada de baieti care la 12 ani s-au devotat Manuelei. Majoritatea dintre ei nu au mai practicat acest sport dupa prima experienta sexuala. Cand aveam 14 ani, parintii mei ma avertizau ca nu cumva sa imi incep viata sexuala. Era un lucru rau? Daca totul se face protejat, de ce sa nu ne lasam copiii sa vada ce inseamna marlitu'?
Profu' meu de fizica spunea ca in clasa a8a avea o prietena studenta. Sa presupunem ca spunea adevarul(sa facem pe prostii si sa il credem). Chestia asta e pedofilie. Cu relatiile minor-adult nu sunt de acord, pt ca oricand se gaseste un dezaxat de 35 sa o gadile la savarina pe una de 15. Eu sunt de parere ca daca parintii isi dau acordul scris, odraslele se pot manifesta pe plan sexual.

Un comentariu:

Teo spunea...

"oricand se gaseste un dezaxat de 35 sa o gadile la savarina pe una de 15"

=)) tare asta