luni, ianuarie 29, 2007

O zdreanta

Sambata cand intru in casa, ma intampina mama. "Unde e piercingu ala de ti-l pui in buza cand pleci de acasa?"
I-am zis ca nu il mai am de mult si ca ar trebui sa stea linistita. Ma rog, probabil daca i-as fi spus ca mi l-a furat un spiridus magic in timp ce dormeam, tot m-ar fi crezut, asa cum s-a intamplat si acum.
Apoi a continuat "Te-a vazut cineva intrand in magazinul X, cu o fata de mana. Aveai porcaria aia in buza". A mai vazut de curand in sertar un pachet de Durex desfacut si acum ma fute la creieri sa i-o prezint pe prietena mea.
Ok, eu in acest moment nu am o relatie stabila, iar fata pe care o tineam de mana e ceva din intervalul amica-prietena buna. Dar ea o tine una si buna...
Daca o sa am ocazia sa intalnesc zdreanta ordinara care m-a dat in gat la maica-mea, sunt sigur ca va avea parte de un dialog pe care nu il va uita niciodata.
De ce pe unii ii f*te grija de vietile altora?

3 comentarii:

Unknown spunea...

welcome to the club.in liceu se formase o adevarata retea care papagalicea lu makmea deci inteleg sentimentul tau...

Badita Florin spunea...

Pentru ca tine la tine =))) Sau poatee daor idioata :D

Anonim spunea...

da cati ani ai de nu te lasa nici acum maica-ta cu pierce? :-s