vineri, ianuarie 26, 2007

Despre calatorii

Eu am o idee fixa. Una din ele. Sunt de parere ca daca mergi intr-o tara straina, mai bine faci foamea, dar vizitezi tot ce e de vizitat. Ramai cu mult mai multe daca vezi toate obiectivele turistice si culturale decat daca dai navala din prima zi in supermarketuri, la shopping, avid de chilipiruri. De fapt, nu e taran care sa ajunga in strainatate si sa nu caute reduceri la haine de firma.
Conversatie mai veche:
-ai fost la Roma?
-da, saptamana asta m-am intors
-ai vazut Colosseumu?
-nu ca era scump
-hanoracu asta de acolo l-ai luat?
-da
-cat ai dat pe el?
-30 de euro. e puma, era reducere, e super ieftin ca e original.

Duceti-va-n plm.

2 comentarii:

Monica spunea...

subscriu!!!
adica sa nu se mai laude, macar, ca a/au fost in Roma...sa spuna direct am fost la cumparaturi, noi sa nu-i mai invidiem si basta!

Anonim spunea...

si eu subscriu

word!