marți, ianuarie 30, 2007

Cedry2k :X

Tocmai imi comandai asta. Sunt sigur ca albumul o sa ruleze. M-a entuziasmat prea mult promo-ul.
Image Hosted by ImageShack.us
01 Noaptea Cutitelor Lungi
02 Geneza
03 11 Secunde
04 Istorii Secrete (cu Deliric 1)
05 Capcanele Timpului
06 Barfe Despre Tarfe (cu VD)
07 Anatomia Rimei (cu Carbon)
08 Pe Cord Deschis (cu Zale)
09 Rechini (cu VD)
10 Zilele Fricii
11 De Pe Podium la Podea
12 In Lupta Cu Conditia (f. Bitza)
13 Profil
14 Sfertul Academic (f. L Doc, Spectru Sonor)
15 Alchimia Veninului

Support indie hip-hop!

4 comentarii:

Anonim spunea...

l-am comandat si eu..promo-ul ruleaza
cedry2k rupe ca intotdeauna..

Anonim spunea...

l-am comandat si eu acum vreo 2 saptamani daca nu ma insel... nu a venit nimic inca

Anonim spunea...

nici formularul de contact nu pare sa mearga :( freaking amateurs.

Anonim spunea...

Cedry2k rupe frate, cel mai tare MC din Romania, respect !