sâmbătă, noiembrie 18, 2006

Shit happens

Azi noapte, in jurul orei 1, nu puteam sa adorm din cauza unor vecini care chicoteau cu voce tare(foarte tare) si ascultau manele. Fiecare minut care trecea era un chin. Zgomotul era atat de tare, incat ma trecusera de nervi toate transpiratiile si udasem pijamaua in ultimul hal. Imi venea sa plang. Era o tortura psihica destul de neplacuta. Am batut in perete si am tipat... nu s-au simtit... exista riscul sa-i scol pe ai mei.
Asa ca mi-a venit o idee geniala. Cum tot aveam nevoie la toaleta pentru a ma defeca, m-am hotarat sa le fac o surpriza. Mi-am luat un pachet de servetele, am iesit pe usa, am strabatut holul blocului, mi-am tras pantalonii in vine si le-am lasat pe presul din fata usii(pe care era afisat mesajul "Welcome") um premiu maroniu gros ca pe mana. Fiindca am auzit zgomot in spatele usii, m-am ridicat si m-am igienizat in casa.
Mi-am dat seama ca nu am facut o fapta demna nici macar de mandria mea. Ma asteptam sa fiu mult mai fericit dupa aceea. Ceea ce e bine, e ca gestul meu mi-a oferit confortul psihic necesar ignorarii zgomotelor ulterioare. Am adormit.
Nu stiu ce vor face cu bucata aia de rahat. Acum o ora jumate ma uitai si era tot acolo... nu-l manca... furase nimeni. Nu consider gestul meu ca fiind unul deplasat. Pentru un adolescent de varsta mea somnul e mai mult decat important

4 comentarii:

Anonim spunea...

jneb000n? :D
si n-ar fi prima chestie de genu' asta, mai stiu eu o poveste asemanatoare, u lil' jackass

Moxx spunea...

oui, oui
pe 11.11.2006 am facut un lucru degradant (pentru asfalt si demnitatea mea)

Anonim spunea...

iti vine sa crezi ca asa patesc eu de 3 ani?
pizdele de deasupra mea fac asa in fiecare noapte incepand cu ora 24 sau 1 ...
welcome to my club, dear moxxx!

Anonim spunea...

Avand in vedere ca este vorba de niste manelari care-ti imput creierul cu muzica lor, e scuzabil!