duminică, noiembrie 19, 2006

Devin o 3,14zda

Azi dimineata la 4 mergeam prin centru beat, transpirat si cantand. Alcoolul imi iesea prin piele sub forma sudorilor si depasea bariera textila. Ma rog, era o senzatie de discomfort mica in raport cu satisfactia indusa de ceilalti factori.
Nimic nu se compara sa ai in fata o strada goala, fara dobitoci care injura si scuipa din 10 in 10 metri, fara manelisti cu geci harrison, fara pizde cu mai multe basini decat dupa o masa de fasole cu varza. C'etait magnifique :X...
Strada parea doar a mea. Gustam savoarea fiecarui pas prin nisipul strazilor neterminate. Ma jucam copilareste mergand doar pe borduri, tinandu-mi dificil echilibru(fapt cauzat de o semnificativa cantitate de alcool consumata) . Era frig... dar era romantic. O lacrima imi uda obrazul de fiecare data cand imi aduceam aminte ca Arsenal remizase cu Newcastle... ma rog, o sa ziceti ce importanta are Arsenal aici... am observat a milioana oara cat de mult iubesc echipa asta. Timp de 20 de minute am rememorat o groaza de meciuri din celebra campanie de 49.
E minunat sa mergi pe strada cantand ce vrei tu, stiind ca nimeni nu o sa rada de tine sau nimeni nu o sa te inhibe. Cuvintele se prelungeau invariabil cand strabateam gangurile intunecate. Vocea mea era penibila... insa puteam sa jonglez cu ea cum vroiam. Puteam sa denaturez orice silaba dupa bunul plac. Puteam sa-mi bat joc de orice melodie cum vroiam eu.
I wish I could talk to Lauryn
I mean, excuse me Ms. Hill, and let her know how me we love her, it's real
the industry was beating her up
then them demons started eating her up
she needed a savior that would bleed in a cup
yup, we used to kick it in the salad days
but she look at me like she don't know me when she see me nowadays
I nod, she nod back, that's how it stay,
her songs still better than anything out ...
(...)
should I be saying all of this while the mic is on,
I might as well let it out cuss one day I might be gone,
I write this song and hope you feel how much we love you when you play it,
cuss I ain't really got the words to say it...

Pur si simplu iubesc melodia aia(Talib Kweli-Ms Hill). Pur si simplu iubesc Arsenal. Iubesc strazile goale, stalpii pe care pot sa urinez fara inhibitii, pietrele pe care pe ridic si incep sa jonglez cu ele. M-am transformat intr-o 3,14zda? dunno, brb :-??

4 comentarii:

Anonim spunea...

da :P

Anonim spunea...

Citeste cartea lui Nick Hornby despre un fan al lui Arsenal ;)

Anonim spunea...

sunteti patetici cu blogurile voastre, luati-va dreacu o viata, toata ziua stati ca soareci in fata monitorului sa ne povestiti simtirile voastre, mai nou cum se intreaba retoric un retardat daca poate deveni o pizda, chiar si metaforic, tot e de cacat, unii se cred jurnalisti, altii oameni de moda, altii poeti, etc. Pai normal, daca in realitate nu va ia nimeni in seama, macar aici sa aveti si voi "faima" voastra.... Get a fucking life!!!! dreacu, de fiecare data cand dau un search pe google, trei sa dau de blog-aristi prosti cu impresii de destepti...

Moxx spunea...

Radu, am citit cartea aia \:D/
apropo, nu pot sa ii raspund lui anonymous, deoarece ne despart niste biblioteci