vineri, noiembrie 03, 2006

Ghinion

Ieri a fost una din cele mai nasoale zile din viata mea. Am trait cele mai negre 10 minute pe care un om poate sa le traiasca vreodata. Trebuia sa plec la 19:15 ca sa ma intalnesc la 19:20 cu un coleg. In timp ce ma imbracam am observat ca nu-mi gasesc telefonul. 3 membri ai familiei il cautau... dar timp de jumatate de ora nu au gasit nimic. Era dat pe silentios si nu se auzea nimic cand imi apelam numarul. Cu o ora inainte vorbisem la telefon cu cineva, iar dupa aceea nu am mai plecat nicaieri... deci telefonul era ratacit undeva in casa. Memoria inca ma ajuta. Am plecat, fara telefon, cu o intarziere considerabila.
Cand am iesit pe usa, Hapoel a dat gol, ducand scorul la 2-1...
Cand alergam spre colegul meu, am intrat sensibil cu adidasii intr-un tronson de strada proaspat betonat... mi-am cumparat un pachet de servetele, m-am sters cu scuipat in mijlocul strazii, am injurat trecatorii curiosi, nu mi-am gasit colegul in locul unde trebuia sa il intalnesc. Punct! Gata!
Cand m-am intors acasa, m-am dus la birou, am deschis un toc de ochelari de pe birou si am gasit telefonul acolo... ma jucasem cu tocul acela cand fusesem nervos cu cateva ore inainte. Aveam 15 apeluri nepreluate. Unele importante. Altele foarte importante. Cand sa sun inapoi... p**a! Tata anulase abonamentul, la indicatia mamei mele. Aceasta a tras o concluzie specifica unei femei: o concluzie proasta. A crezut ca telefonul mi-a cazut din buzunar cand iesisem pe afara inainte, sau imi fusese furat... desi insistam asupra faptului ca putea fi ratacit doar in casa... avand dovezi concrete in acest sens. Dar, a fost unul din acele momente cand barbatii sufera pentru prostia femeilor cu mai multa autoritate. A mai si zis o mare tampenie "Bine ca il anularam, ca poate vorbise unu de milioane pana acum" .
Concluzii:
-sunt putin aiurit... dar si foarte ghinionist
-femeile sunt proaste
-femeile sunt qrve

5 comentarii:

Anonim spunea...

La astea spui tu ghinion?
Eu as zice asa:
Ai avut noroc ca nu ai pierdut intr-adevar telefonul, ai noroc ca ai un telefon mobil, ai noroc ca ai o mama care se preocupa pt tine, si altele.

Anonim spunea...

de acolo nu reiese k femeile sunt curve, in cel mai rau caz doar proaste

Moxx spunea...

da teo, stiu:). si ce daca?:D

Anonim spunea...

foarte de acord cu ultimele 2 concluzii.

Anonim spunea...

ufff, ce concluzii :rofl: