joi, noiembrie 02, 2006

Farmaciste

Eram intr-o farmacie sa iau lucruri necesare unui adolescent de j ani. O farmacista idioata incerca sa-i explice unui muncitor imbracat in haine de santier ca reteta lui costa 907.000 ROL. El nu intelegea de ce era atat si cerea sa i se explice. A fost etichetat drept "dobitoc" de o persona mai tanara ca el.
Mi-am aruncat si eu ochii peste umarul muncitorului pe reteta. Undeva in stanga era facut un calcul si am vazut un medicament de vreo 200.000 adunat de 2 ori. Am luat cuvantul si am zis plin de ironie "Duduie, un medicament e trecut de 2 ori. E trecut ala de 80mii si dupaia e trecut ala iar. Mai arunca-ti privirea pe reteta o data." Ea a zis oarecum indreptatit "Bai nesimtitule, tu nu vorbesti cu mine cu , auzi?" , la care eu am adaugat "Nici tu nu vb cu mine cu ... ne despart niste biblioteci... scuza-ma daca am fost nepoliticos... da' vedeti ca luati banii omului degeaba"
Dupa ce s-a mai uitat pe reteta si-a dat seama ca a gresit, refacand corect(cred) calculul. Pe mine m-a servit in scarba.

Niciun comentariu: