luni, august 28, 2006

Ungureanu

Ma intorceam in seara asta de la stadion si in fata mea era un barbat la a2a tinerete, cu constitutie atletica si cu o chelie cunoscuta. Era Nae Ungureanu, fost component al Craiovei Maxima. M-a auzit cand vorbeam de el. Am vrut sa il intreb care ar fi fost deznodamantul meciului daca dansul era in teren sa-l are pe cele 2 flancuri impreuna cu Negrila. N-am avut tupeu. M-am simtit mic.
Mi-aduc aminte ca acum 2 saptamani am vrut sa-l rog pe Mititelu sa fac o poza cu el. M-am apropiat de el, dar mi-a venit sa rad. Atunci nu m-am simtit mic.

5 comentarii:

Anonim spunea...

oricum... DINAMO RULLLLLLLZ 0-4 :P

Moxx spunea...

era un post care nu avea nici o legatura cu dinamo. tu n-ai inteles asta. era prea dificil pentru tine.
puteam sa zic si eu "indiferent de rezultat, dinamo este un/de cacat"

Anonim spunea...

am inteles k nu avea legatura... commentul avea legatura cu CRAIOVA si meciul de la care te intorceao

Anonim spunea...

Nu te lua de Mititelu'
El nu a distrus Craiova. El incearca sa faca ceva cu jucatori tineri. Netoiu a distrus-o cand a dus in 2 randuri juma de echipa la Dinamo.

Moxx spunea...

nu ma iau de mititelu. pt el am toata stima. pt ca ne-a dus in a, iubeste echipa si pana acum a realizat 50% din ce a promis.