miercuri, august 30, 2006

Femeile sunt c...e

Am fost criticat pentru aceasta afirmatie facuta un pic mai jos in vreo 2 posturi. Din moment ce am zis-o de 2 ori, inseamna ca o sustin. Vreau sa mai revin pe marginea acestui subiect.
Am observat ca alea mici, de 14-17 ani sunt mai c...e decat alea de 17-89. Sa va explic cum vad eu lucrurile.
Alea mici nu au prea multe de oferit. Au un intelect in formare si incearca sa iasa cat mai mult in evidenta. E varsta fitelor si a prostitutiei fara castiguri materiale. E varsta cand umbla cu tot cartierul, tot liceul s.a.m.d. , cand ii tine cate 2-3 zile, apoi il ia pe altul.
Fata creste si isi da seama ca e prea c...a si evolueaza la alt nivel. Acum va vana baieti cu motor, va tine de ei mult si le va ciuguli banii. Dar, bineinteles, cand va gasi unul mai dotat material, ii va imprastia rujul de buze in zona slitului.
Pe scurt, asa sta treaba. In viziunea mea, desigur.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Afirmatie REALA! ...Pe care o fac adevaratii ONANISTI!