joi, decembrie 22, 2005

Pregatirile lui Mos Craciun

Astazi m-am convins de existenta lui Mos Craciun. Printre gratiile cnfb-ului, l-am surprins aruncand o privire asupra cadourilor pe care ni le va aduce. Cadourile le tine in portbagajul Jeguarului sau, intre culegeri si sticle de bautura. Ca sa va convingeti, i-am facut poze:
Poza 1 Poza 2 Poza 3 Poza 4 Poza 5
Tot azi, tot la scoala am facut un filmulet, ca sa vedeti in ce hal a ajuns liceu' meu: cu profesorul in clasa, se asculta manele si se danseaza pe ritm.
Descarca filmul de aici sau de aici
Formatul filmului este .3gp , il puteti vedea cu Real Player sau Quick Time. Daca nu aveti asa ceva, utilizati Media Player Classic, pe care il luati din C:\Program Files\Windows Media Player (este fisierul mplayer2.exe)


Voteaza pentru acest site in T100 !

Niciun comentariu: