joi, februarie 26, 2009

Mircea Badea e un bou insensibil

Cosmin Ioan: http://www.mircea-badea.ro/blog/pusca-si-cureaua-lata/
Cosmin Ioan: batut in cap
Cosmin Ioan: "cand eram tanar fecior, eram fala muntilor, colindam prin munti si vai etc"
Cosmin Ioan: asta e cea mai valoroasa strofa pe care am auzit-o in viata mea*
Cosmin Ioan: cate sentimente sintetizeaza
Cosmin Ioan: cantecu ala e despre spiritu independent al romanului
Cosmin Ioan: ce pula mea
Cosmin Ioan: vine un bou ca mircea badea si il bagatelizeaza
Cosmin Ioan: cum e povestea aia cu taranu de era mobilizat pe front si i-au dat termen sa se intoarca la cazarma in 2 zile
Cosmin Ioan: si pe drum, cand mergea cu trenu
Cosmin Ioan: a vazut hora intr-un sat
Cosmin Ioan: a sarit din tren ca sa mai horasca o data
Cosmin Ioan: horeasca*
Cosmin Ioan: si a intarziat o zi din cauza asta
Cosmin Ioan: da' nu i-a facut nimeni nimic, altfel s-ar fi distrus spiritu romanului
Acadela: baaaaaaaaa
Acadela: faza epica
Acadela: vine mama in camera
Acadela: ACUM
Acadela: 'ade tu stii cantecul ala cu pusca si cureaua lata?"
Acadela: pe cuvantul meu
Acadela: am lesinat de ras

"Pusca si cureaua lata" e un cantec extraordinar!

*De fapt nu aceasta e cea mai valoroasa strofa, dp meu dv, e asta a lui Radu Gyr: Asa, ca sa-ti pui tot sarutul fierbinte/ Pe praguri, pe prispe, pe usi, pe icoane,/ Pe toate ce slobode-ti ies inainte,/ Ridica-te, Gheorghe, ridica-te, Ioane!, aia din Pscl vine abia a doua:D.

Niciun comentariu: