luni, februarie 02, 2009

Dati-mi, va rog, o mana de ajutor...

... ca eu n-am pretentia sa posed ureche muzicala.

In Romania, cand niste "artisti" epuizeaza sursa de inspiratie sau le moare muza, care ar trebui sa fie intotdeauna alta, fura de la ei. Si incep sa le semene piesele intre ele cam ca doi gemeni, ce n-au iesit totusi din aceeasi placenta.
De ce piesele de la DJ Project sunt identice si difera doar cuvintele? de ce aia de la Play&Win au o melodie care apare pe radio-tv sub mai multe nume? Citeam acum cateva zile intr-un ziar ca Ionita Costi a modificat 3 note si 2 intervale pe-un negativ si l-a vandut altora, deh, vremurile grele necesita masuri exceptionale.

E o carte a lui Nick Hornby, About a Boy. A, nu e in programa de BAC, trebuie sa va prezint expozitiunea(ca la clasa 8a atw) in 2 randuri. Protagonistul era bine trecut de prima tinerete, avea o situatie materiala ft buna si totusi nu muncise niciodata. Din ce traia? pai din drepturile de autor ale unui hit lansat pe piata de tatal sau in urma cu foarte multi ani. In Romania se intampla cam acelasi lucru cu unii dintre ei, numai ca isi acorda timpul pentru a mai aparea si la TV. Ce, Gabriel Dorobantu n-a trait o viata intreaga dupa melodia aia cu gara?

"Copia n-are valoare" cum zice un cunoscut vers dintr-o manea(m-am documentat pentru postul asta, eu nu sunt manelar:">). E greu vreodata sa iasa o a doua "Baterie, baterie..." sau "Si cand mor am valoare".
Ce vad eu azi, absolut intamplator... toata lumea cred ca a auzit melodia Beautiful Days. Ascultati Secret Ride, aceeasi autori. Samana bine de tot. Pt Kamarera aveam putin respect, imi placea in Ring asta vara unde-l ducea capul, vad ca a inceput si el sa umble cu necuratul.

Si tot in privinta unei chestiuni legate de muzica. Aflai si eu azi cine pleaca la Eurovision. Elena Gheorghe, fata popii. Am ascultat 3 melodii in afara de a ei. Catalin Josan, lasand la o parte ca e basarabean urat si prost, n-are o piesa cu 2 clase peste aia? Nu am pretentia sa mearga Josan, v-am zis, am audiat doar 4 melodii participante, sunt aproape sigur ca era alta mai buna ca a lui.

Sense. It does not make any.

6 comentarii:

doughnuts.time spunea...

tocmai am făcut un pariu cu sora mea pe 1 mil că nu ieşim în primii 5. Şi pe 500 de mii că nu ieşim în primii 10.
NU, nu îi place melodia, dar crede că "o să prindă la public"

Moxx spunea...

trebuie sa fii dobitoc sa crezi, asa cum o fac unii fara pic de ratiune, ca aia din tarile balcanice or sa tabarasca pe noi cu voturile. ah, s-ar intampla aia daca titlul ala ar fi sustinut si de o melodie competitiva. dar melodia e un cacat, cum zice ktx

ala e pariu pe intervale:))
locurile [1,5] si (5,10] :))
daca terminam pe 11 ar trebui sa iei 1 mil juma, ca nu e nici in primele 5, nici in primele 10:D

Anonim spunea...

a fost mai mişto aia de la locomondo :)) şi tot pentru public era făcută.

Nu, negociai cu ea că o ştiam după un pahar de vin şi ajunserăm să iau 1 mil în ambel cazuri iar eu să dau 1 mil numai dacă ieşim în primele 5. Dacă ieşim în primele 10, eu îi dau ei 50 de ron şi iau de la ea 100 ;) (=> eu pe +50).

da, da, eu eram ăla de mai devreme doughnuts.time ... doughnuts vine de la dănuţ :-j

Moxx spunea...

da, m-am prins, am facut lddc cu ionescu :)

Anonim spunea...

yo dawg,we heard you like eurovision,so we put your eurovision songs in eurovision cd,so you can listen to eurovision music while you're listening to eurovision music.

trebuie sa iti dau o melodie cand te vad pe ym.

Moxx spunea...

costi ionita pune melodii de-ale lui costi ionita in melodiile noi ale lui costi ionita. ca sa scuipi in timp ce scuipi