miercuri, ianuarie 28, 2009

Daily fun #3

1. O poza cu un bosorog pervers si o fata de 15 ani(aprobata de Pedobear si buna rau). Cand observati chestia, o sa cacati caramizi sau o sa lesinati de ras. Indiciu: sub nivelul curelei.

2. "Noi de ce n-am facut sex pana acu?" e o prostie si prostii o alimenteaza.

3. O alta poza amuzanta cu Xzibit, una dintre putinele amuzante, fenomenul a degenerat urat de tot, asa se intampla cand toti nerzii supraexploateaza un subiect.

4. Pavlyuchenko e un dobitoc. Isi saruta degetul inelar, fara sa aiba verigheta pe el. Gestul e copiat de tot fotbalistul, de la vladica la opinca, fara sa stie ca prima oara l-a facut Raul ca sa potoleasca presa de scandal care scria pagini despre problemele lui de cuplu cu sotia.

5. Daca vreti tricouri cu echipa preferata, uitati un site: thefootballshirt. Livreaza peste tot. Sunt al dracului de ieftine, in caz ca inca va intrebati daca sunt facaturi sau nu. Totusi, extraordinar de aproape de realitate. Cand il luam pe Arshavin, imi comand unul cu el si cu Pires.

6. Peste 100 de oameni la un curs in aula. In mijlocul salii, un bou sta cu laptopul aprins, profita de wireless si se uita pe hi5 la pizde. Baiatu' stie si cunoaste. FAIL.
Photobucket

7. Monty Python - self defence against fruit. 10/10.

11 comentarii:

Anonim spunea...

eu am o problemă cu cei care poartă tricoui cu echipa favorită în afară de momentele în care o susţin sau momentele în care fac sport.

2. FAIL din partea mea - la felul în care vezi tu lucrurile
Şi puţin îmi pasă :D

Moxx spunea...

eu am o problema cu aia care au terminat liceul si inca mananca litere

Anonim spunea...

:"> asta nu e nimic literele se manancă din grabă .. să vezi ce greşeli gramaticale fac.

Anonim spunea...

m am uitat la niste tricouri si nu am vazut diferente fata de ce e pe siteu cluburilor respective .
sunt contrafacute sau au mici defecte ? chiar nu inteleg cum de sunt asa de ieftine . la pretul ala cred ca merg pe profit minim daca sunt originale ...

Moxx spunea...

mici diferente sunt, mai ales la finisaje http://thefootballshirt.com/data/item/164/4_002.JPG

mi-a zis cineva ca ar fi vandute pe sub mana de "chinejii" care le fac in fabricile din indonezia si tailanda.

nu stiu care e adevarul, sincer sa fiu, dar mi-a zis un amic ca i-au venit 2 tricouri in 4 saptamani(asa cum zic ei acolo) si e multumit de calitate

Moxx spunea...

dane, se accepta, suntem ingineri :)

Anonim spunea...

mc pt informatii ... eh daca ma hotarasc sa iau la o miuta nu se observa

Moxx spunea...

cu placere. da, la fotbal sau in pozele facute in baie de pe hi5 nu se observa :D

Anonim spunea...

ok astept sa ti faci cateva sa vad cum ies :D

Anonim spunea...

Care dracu e faza cu bosorogu?! explica-mi, te rog...
Nu ma prind: morcovu' aluia ar trebui sa ma faca sa ma cac imprastiat?!?
Mersi

Moxx spunea...

roaga-te sa n-ai nepoate :)

wtf, el are 80, aia e minora, e groaznic. totusi e imbucurator ca i se mai scoala