duminică, ianuarie 11, 2009

Antonie Solomon. Il meritati

Daca esti din Craiova, te rog frumos sa-l citesti pana la capat. Multumesc anticipat.

Stateam azi (9 ianuarie) in fata Primariei si tainuiam cu un prieten. Eram pe trotuarul din fata, nu gesticulam ostentativ, nu radeam toparlaneste in hohote, eram cat se poate de rezervati si decenti.
Vine la noi un comunitar.
- Va rog frumos, continuati taina mai incolo, trebuie sa vina domnul primar si nu-i place sa vada oameni stand aici in fata. Va rog, imi face mie observatie dupa aia.

Puteam sa ma cert cu saracul om? el incalca grav un principiu fundamental democratic, dar nu facea decat sa indeplineasca ordinele sefului cel mare.
Trebuia sa ma cert cu saracul om? sa-i spun ca ala e spatiu public, ca Solomon e ales de fraierii ca mine, carora le deseneaza el traseul pe unde au voie sa mearga? Ce rezolvam? el are autoritate in orasul asta cat am si eu, din punct de vedere social.

Craiova e un oras mic, chiar daca are 300 de mii de locuitori. Dezavantajul nostru e ca, oriunde ne-am afla, ne intalnim cu cineva pe care nu prea il inghitim. Intamplator, stiu o persoana-doua apropiate lui Solomon, care in trecutul nu foarte indepartat imi vizitau blogul.
Solomoane, am un mesaj pentru tine si am o presimtire ca o sa-ti ajunga la urechi. Pe cuvantul meu de onoare ca la urmatorul scrutin o sa cheltui bani din contul personal ca sa ma asigur ca nu te mai voteaza lumea. La alegerile astea imi propusesem sa conving 10 oameni sa nu voteze cu tine, m-am achitat de sarcina cu brio, dorm linistit.
Solomoane, Craiova nu e mosia ta, habar n-ai de responsabilitatea spirituala si morala fata de trecutul urbei pe care o conduci si reprezinti. Craiova nu e Leamna, traseistule!

Am un mesaj si pentru persoanele care l-au votat pe acest individ: daca suntem cunostinte(prieteni care sa voteze cu asta din fericire n-am), va rog frumos, nu mai abordati in viata voastra, va consider o rusine. Il meritati, ratacitilor! sa va conduca lautarul asta, sa va faca fantani si sa darame ziduri din patrimoniu. Solomoane, esti cel mai mare criminal moral din orasul asta!

O rugaminte catre cititorii fideli ai acestui blog: dati un copy/paste la portiunea de text boldata catre prieteni si amici sa vada lumea cine e in fruntea noastra. Nu dati linkul catre post, nu vreau publicitate facuta pe seama voastra, in plus, postul contine numai pareri subiective. Faceti un bine constiintei dumneavoastra, o fapta societala buna.

I-am dat un mail, imi cer scuze pentru formularea necizelata, era scris in jur de ora 4 a.m. Consider ca am exagerat cu politetea, am facut-o, evident, ca sa am o acoperire.
Domnule Primar,

Ieri, in jurul orei 13:15, ma aflam in fata Primariei si purtam o discutie amiabila, decenta si civilizata cu un coleg. Aceasta avea loc chiar in fata scarilor care permit accesul prin intrarea principala de pe A.I.Cuza. Un politist comunitar ne-a abordat si ne-a rugat sa ne continuam taina "mai incolo", deoarece "trebuie sa vina domnul primar si nu-i place sa vada lume stransa in fata".

Nu am polemizat cu domnia sa, intrucat este un simplu angajat care probabil urmeaza intocmai ordinele superiorilor. Intamplarea constituie un abuz grav comis impotriva libertatilor cetatenesti. Domnule Primar, ma aflam intr-un spatiu public si nu exercitam nicio constrangere asupra libertatilor sau drepturilor celorlalti si in niciun caz nu impiedicam circulatia.

Intr-adevar, chiar traim clipe cand directivele monarhice ale dvs au prioritate in fata drepturilor constitutionale? In afara de stationarea pietonala in fata unei institutii publice pe care noi o finantam si dumneavoastra o deserviti, mai exista si alte fapte care va displac?

Domnule Primar, astazi ati pierdut mai mult de doua voturi pe care oricum nu le-ati avut niciodata. Intamplarea asta va circula mai departe. In Craiova exista si minti lucide, nu doar manelisti si pensionari ramoliti, carora, niste fantani inutile in conditiile realelor probleme pe care le are orasul le pot inchide ochii in cabina de vot.

Ceea ce ati facut dvs este cea mai mare lipsa de respect a unui politician fata de cetatenii din Craiova. Nimeni nu are pe vecie postul garantat, un fotoliu se obtine prin competenta si consideratie. Inchei cu o intrebare obiectiva: canalizare in Brestei o sa avem vreodata, se vor depune vreodata eforturi reale in acest sens?
Surprinzator, dupa o zi, imi raspunde.

NU stiu daca stiti ce inseamna cuvantul ˝abuz˝! Nu stiu daca stiti ce inseamna Institutia Primarului, indiferent de numele primarului. Nu stiu daca stiti ce inseamna educatia, civilizatia si respectul. Din cate imi amintesc, si inca imi amintesc foarte bine ceea ce fac si-mi asum responsabilitatea pentru tot ceea ce fac, nu dau asemenea dispozitii, deoarece spatiul public este spatiu public. Daca insa, alaturi de colegul cu care vorbeati ati blocat accesul de intrare in cladire, atunci politistul comunitar nu si-a facut decat datoria. Bine era sa dati dovada de civilizatie si sa nu il fi facut pe acest angajat al Consiliului Local sa fie nevoit sa isi exercite meseria tocmai in strada, in fata Primariei.
Craiova este cel mai curat uropean si cel mai frumos, fapt declarat de catre oaspeti. Parerea dumneavoastra nu este demna de respectul meu. Faceti un sondaj de opinie vara, cu toti cei 2.000 de oameni care sunt prezenti la fantani in centru, alti 2.000 care sunt in Parc si alti 1.000 care sunt la fantana din Craiovita Noua si poate ca va veti edifica asupra utilitatii sau nu a fantanilor si a tuturor elementelor edilitar-.arhitectonice cladite in ultimii patru ani.
Combatere punctuala a mailului Dl-ui Ec. Dr. Antonie Solomon.
Stiu ce inseamna abuz, e o depasire a cadrului legal, o incalcare a lui. Dex imi da dreptate.

Primaria e o institutie locala, condusa de un primar ales prin vot democratic, ce functioneaza cu bani de la bugetul statului si isi exercita atributiile exclusiv in folosul cetateanului. Cultura civica, clasa 4a.

Educatie, civilizatie si respect? Educatie si civilizatie e cand dumneata vorbeai de Mariko Dauda si spuneai ca e o maimuta? Respect e cand injuri ziaristii?

Blocam accesul in primarie? BA, scarile alea au douaj' de metri lungime, daca parchezi in buza lor 3 gipane cu numar de corp diplomatic, tot nu deranjezi accesul. Sa fim seriosi.

"Craiova
este cel mai curat uropean si cel mai frumos"
... ROMANIAN, MOTHERFUCKER! DO YOU SPEAK IT? Romana, engleza sau franceza, va rog.

"Parerea dumneavoastra nu este demna de respectul meu". Cu toate astea, tu trebuie sa mi-o asculti, ca de aia esti platit. Marfa, nu? este opinia subiectiva a dumneavoastra. La fel cum Antonie Solomon, dpmdv, nu este demn de votul intelectualilor printre care pretind ca ma regasesc.

"Faceti un sondaj de opinie vara, cu toti cei 2.000 de oameni care sunt prezenti la fantani in centru". Nu. Eu vreau sa fac un sondaj de opinie primavara, toamna si iarna, cand fantana aia e inutila si sta acoperita cu o prelata de un estetic stralucit.

"tuturor elementelor edilitar-.arhitectonice cladite in ultimii patru ani". Zidul ala de imprejmuia Biserica Sf. Treime, parte din patrimoniu, proiectat de cel mai in voga arhitect de la inceputul secolului, pe care l-ati demolat in 24 de ore cu buldozerul, cu asta cum facem?

Concluzie: daca ai votat cu Solomon, mama ta are mustata. O sa-i dau iar mail, o sa va tin la curent.

p.s.: antoniesolomon@gmail.com , daca mai doreste cineva sa se distreze cu un functionar platit din banii lui.

17 comentarii:

Anonim spunea...

chiar crezi ca el ti`a raspuns la mail?

Moxx spunea...

da. e prea analfabet ca sa fie o secretara, un consilier sau un PRist.

MaTr3o spunea...

moxx e antisistem si rasta antimanele

Anonim spunea...

pai ce parcul e facut de el? vad ca si-l trece la realizari. parcul era frumos si inainte sa fie el primar, ba parca vara era mai deasa umbra. oare cand o sa puna si acolo iarba adusa din alta parte? el a pus o singura placuta in parc si aia ca sa-i evidentieze lui numele. la fel o sa se laude si cu gara cand o sa fie gata, uitand un amanunt: nu a fost facuta de el, primarie sau consiliul local gara, ei doar au schimbat asfalul din fata ca sa isi asume laudele.

Moxx spunea...

da. clasic. vopsesti gardu' si-ti asumi meritele

albu spunea...

primar fail ...

Anonim spunea...

mai si inchide circulatia pe strazile din centru in fiecare weekend.

Anonim spunea...

sigur a avut nevoie de dictionar sa-ti citeasca mail-ul.ii depaseste competentele.
si pot sa spun ca mie imi e de ajuns sa ma uit la poarta principala a parcului romanescu sau la casa baniei sa-mi dau seama ce oras european avem.arata ca intr-un film de groaza prost.

Moxx spunea...

a, nu are nevoie de dictionar, e doctor in economie:D

Anonim spunea...

Asa-numitul primar al nostru nu a facut nimic pentru oras. Tot ce s-a facut e din cauza consilierilor sai. In loc sa faca canalizare in tot orasul el face fantana de cca 1 mil euro care nu functioneaza mai mult de 1 luna pe an si cand nu functioneaza e cum ai zis si tu, de un "estetic stralucit". Strazile, dupa ce sunt reparate complet, sunt distruse deoarece au uitat sa puna o teava, peste 3 luni iar mai pun una si tot asa. Oricum e clar ca multi de la primarie au actiuni la aceste firme de constructii. De fluidizare traficului ce sa mai zic. :) M-a dat gata asta "Craiova este cel mai curat uropean si cel mai frumos" :)))))))))))) E ca si cum ai spune ca Israelul e cel mai pasnic stat.

Anonim spunea...

"La alegerile astea imi propusesem sa conving 10 oameni sa nu voteze cu tine, m-am achitat de sarcina cu brio, dorm linistit."

Felicitari! Nu stiu cum ai reusit aceasta performanta, dar e ceva. De obicei sustinatorii lu' Solomon si ai celor ca el nu-i voteaza din considerente practice, ci din simpatii politice. Oricat ai incerca nu poti sa combati simpatii (din proprie experienta).

Moxx spunea...

da, a fost greu, a trebuit sa ma prostituez, dar a meritat.

eh, e vorba de solomon:)
nu trebuie sa ai cine stie ce putere persuasiva, la ce t**an e, cre'ca poti s-o convingi si pe nevasta-sa ca e altu mai bun ca el.

lumea voteaza pe baza de simpatii, da. ei n-au un motiv pt care voteaza cu el, trebuie sa le dai cateva ca sa nu voteze :P

Anonim spunea...

Hah... nu-l votez eu... promit! Dar chiar imi place ce a facut pana acum! Inafara de fantani unde crema societatii craiovene vine sa vada cum apa curge IN SUS nu in jos cum sunt ei obisnuiti! A asfaltat o buna parte din cartierele de cacat avem o oarecare infrastructura... suntem evoluati din niste puncte de vedere... DAR NU SUNTEM CEL MAI UROPEAN ORAS(CEA MAI MELODIE NOUA)!
Prefer sa cred ca e doar retardat si nu-si cunoaste interesul... ba.. wrong person! Niciodata sa nu te iei de un student la facultate buna cu un IQ mai mare ca al tau... o sa-si puna ambitia sa se pise in ale tale fantani si pe ceea ce ai realizat! NU ESTI UN POLITICIAN BUN DACA NU AI DE PARTEA TA TINERETUL, BOULE!

Moxx spunea...

da, totusi daca tineretului i-ar pasa, ar fi infinit mai bine

Anonim spunea...

I-ai mai trimis pana la urma acel al doilea mesaj?

Moxx spunea...

da, nu mi-a mai raspuns. in linii mari, am spus cam ce am scris si aici in articol

Anonim spunea...

l-am votat si regret enorm.D-le primar va bateti joc de noi?Univ.Craiova este un nume,la fel Ilie Balaci chiar si Mititelu.Ce-ai facut pt Craiova,fantani si dispret la adresa unui oras.Nu vezi cati merg la meci si d-ta vrei sa nu mai joace Craiova in Craiova??Pentru noi de acum esti o curva politica!Parc ne trebuie noua??Banii nostri ii risipesti pt chiciuri specific rasei d-tale