marți, iulie 01, 2008

BAC, matematica

Sunt multumit de ce facui, partile a 2a si a 3a erau dincolo de V70, nici nu apucasem sa ma uit peste ele(si e vina mea aici), dar sunt foarte satisfacut de ce facui. Am dubii la 2 subpuncte, pe unul nu il finalizai din lipsa de timp(scrisei 11 pagini, aici iar e vina mea ca nu invat formule si ori ma chinui sa le deduc, ori sa le ocolesc), iar la celalat eu nu mi-as da mai mult de jumatate din punctaj.

Deci, ma astept la o nota de peste 9 si am reale sanse sa o obtin, poate nu e ceva impresionant, dar considerand interesul meu fata de matematica si lenea si contactul la prima vedere cu ele... eu zic ca e bine. Si avand in vedere ca n-am copiat. Spre deosebire de altii, cand o sa-mi privesc diploma de bac o sa resimt o satisfactie, asta macar in primele 2 zile:). Nu ca altii, da?:)

Bacu' se cam termina, maine dau info, unde n-am niciun obiectiv, sper la ceva tot peste 9 pentru ca n-am lucrat nimic. Bafta la toata lumea!

si tineti minte o chestie batraneasca si de bun simt: cu copiatul, frauda si minciuna nu iti merge prea mult in viata...

7 comentarii:

netspy spunea...

boy...you said it

Anonim spunea...

maine pici bacu 'nam niciun obiectiv' vai de tine

crina spunea...

actually the man is cold as ice cause he's clever ;)

gg moxica :D

Theodorus spunea...

da

Anonim spunea...

sa beasa aia care au copiat si au facut cu teorema mediei cand era mai logic clestele

Moxx spunea...

corect. trist domn'e, trist...

AzazZelo spunea...

eu cu lema clestelui am facut ....in schimb la SI 1 erau 2008 termen si am grupat S6x400+4 ..din neatentie in loc de 2008 zecimale am avut 2404