vineri, mai 23, 2008

Stupid referee calls against Arsenal



Am facut acest filmulet cu ajutorul lui 2fast, mie imi iesise de o gramada de sute de megi, el l-a facut sa fie de 200mb. Ii multumesc pe aceasta cale.

Am surprins momente in care Arsenal a fost furata pe fata de arbitru. Va veti intreba de ce figureaza goluri anulate cu Sunderland la scorul de 2-0 pt noi. Pt ca dupa aceea ne-au egalat! De ce figureaza un 11m nedat cu Sevilla? pentru ca daca ni-l dadeau am fi castigat grupa, am fi evitat Milanul, deci am fi evitat 2 intalniri cu Milan si man utd in 4 zile. Ca favoriti in ucl am fi abordat meciul cu man utd cu prima echipa in Cupa. Cu Blackburn tot asta. 2-0, ei ne dau gol din offside, apoi se face 2-2.
Arsenal a terminat la 4 puncte in spatele lui man utd. Cu Boro am dat gol valabil si l-au anulat. Apoi ne-a dat Boro gol si s-au aglomerat in aparare, ne-am chinuit pt un egal. Cu Birmingham am primit 2 goluri neregulamentare si a fost 2-2. Cu man utd in meciul tur ne-au refuzat si 11m, am si primit gol dupa un fault in atac.

Mentiune: Eboue nu a fost faultat cu Milan, aici vroiam sa ma distrez eu ca nu prea il suport. Si la prima reluare din filmulet nu mai sunt sigur ca e offside.

Ziceti ca arbitrii fura pe toti? sa faceti si voi o compilatie in care sa puneti toate greselile impotriva lui manure. Sa vedem si in ce momente gresesc arbitrii pt ei, daca gresesc.

5 comentarii:

Anonim spunea...

arsenal a pierdut titlul datorita acestor greseli, milan a pierdut locul 4 (un studiu oficial a aratat ca pana in februarie arbitrii le furasera 8 puncte).
asta e .ca sa nu mai zic ca manure a castigat cu arbitrii , cand poate merita chelsea , la fel si inter , de care nu mai zicem nik.
unii ar trebui amendati si gata si sa li se verifice averile

Anonim spunea...

un singur cuvant imi vine in minte: dureros

Anonim spunea...

doar pt ronaldo, cristiano, merita vazut filmuletu ala. 0wnag3!!!

Anonim spunea...

care e faza cu ronaldo? a fost clar faultat

Moxx spunea...

esti sigur ca stii ce e ala un fault?

esti sigur cum arata un fault?