sâmbătă, mai 17, 2008

Da, m-am intors

Am vrut sa-mi impun o cenzura, mi-am dat seama ca e o tampenie. Internetul si pc'ul, cat timp sunt folosite in scop educativ sau informativ, sunt foarte utile. Aici gresesc si unii parinti. A facut copilul o tampenie? taiei-i netu', taie-i cablu', taie-i telefonu'. Bai parinte idiot, tie iti inteapa cineva cauciucurile cand iti bati nevasta sau vii baut acasa? nu este cazul meu, incerc sa fac o paralela fortata si deplasata, ca sa intelegeti mai bine.

Asadar, am revenit. Va multumesc pentru comentariile lasate. Le multumesc adica acelora care mi-au urat bafta la examene, in restul dobitocilor tin pe aceasta cale sa-mi bag pula. Imi cer scuze celor care au lasat aici opinii de bun simt, on topic, dar nu le vor aparea.

In incheiere o sa va zic una misto. Stiti ce se intampla cand ii zici unui profesor sa-ti dea 4? Constati a doua zi ca nu ti-a dat. De fapt ai 3 si, in plus, ai si o absenta. Nu povestesc toata treaba, ma enerveaza sa-mi ies din sarite cand am dreptate.
N-ai cu cine, ma, niste tarani...

Si ma mai enerveaza cand colegii imi completeaza in albumul de final de an cu versuri din melodii care se asculta in discotecile in aer liber din mediul rural. Sau cu dulcegarii.
Cel mai naspa e ca 20 de zile, adica timpul ramas pana la Euro, trec foarte greu. In plus, parca maine as da toate examenele, cat de pregatit oi fi, dar sa scap de ele odata...

4 comentarii:

Anonim spunea...

welcome back :*

Anonim spunea...

am uitat, sa ne bagam pula in bac

Moxx spunea...

8->

pup

Anonim spunea...

dude tu ai vreo rezerva daca (god forbid) nu iei la AC? miza e mare, o grila gresita e cam tot ce-ti permiti