miercuri, aprilie 30, 2008

Ultima intepatura

Astazi am fost la Spitalul Universitar CFR pentru o ultima injectie. Daca la Nr 1 sunt numai dobitoci, incompetenti si iresponsabili, fiind totusi un spital de urgente, ei bine, la CFR situatia sta pe dos, in ciuda faptului ca e un spital mult mai mic.

Ieri am fost prima oara aici. Am intrat in camera de urgente si era un domn asistent care semana izbitor cu Pierre Richard. A avut cea mai usoara mana pe care am intalnit-o vreodata. Era jovial, calm, cumsecade. I-am pus 10 ron pe masa si i-am multumit. M-a refuzat sincer, nu a fost unul din acele refuzuri cand cineva-ul se pune intre tine si bani ca sa nu-i mai iei de acolo. "Asta mi-e datoria..."
"Lasati, vin si maine"

Astazi il gasii in fata unui ziar cu pariuri sportive. Cert e ca am ajuns sa vorbim despre Kenny Dalglish si Kevin Keegan, despre marele antrenor Titi Teasca, sau despre cum jucatorii Craiovei puteau sa joace in 4 zile contra Italiei, apoi in semifinala de UEFA. Una din cele mai calde voci, una din cele mai agreabile discutii pe care le-am purtat vreodata...

Apropo de fotbal, mi-am facut un cont pe wordpress, deschid blog despre sportul asta: footblog. De fapt cred ca va fi despre sport in general: rugby, snooker, fotbal, tenis si f1, cu accent pe cel eponim.

Pleoapa mi-e acum foarte ok. Cica trebuia sa tin regim, dar am bagat in mine frisca, dulciuri si alcool la greu. Am sange de razboinic! :D

Niciun comentariu: