luni, aprilie 07, 2008

Bunul simt al altora

De ceva vreme scriu pe un forum de fotbal. 90% sunt englezi. Ma impresioneaza nivelul de civilizatie al lor. De exemplu, in Ro, cand un ziar da liber la comentarii sunt slabe sanse sa gasiti altceva in afara de "muie becali, "muie steaua", 'mw3 rrapid". 70% din oamenii din strainatate au un bun simt care uneori ma enerveaza.
Sunt balcanic, am o gena care-mi imprima un caracter mahalagiu, chiar ma scoate din sarite bunul simt de care dau ei dovada. Sa zicem ca echipa mea castiga intr-o maniera categorica si eu o elogiez. N-o sa ma injure nimeni, cu mici exceptii-dar le voi discuta ulterior, nimeni n-o sa imi zica totusi de mama rugaciuni.

Sa va prezint un fapt deosebit. Am lasat un comentariu dupa un meci de saptamana trecuta
man, what ur team played wasn't football. it was terribly wroooooong for the game.
shitty goal+defence & hope for being carried away by your fans@ anfield.
you're like those crappy teams from italy
Ce m-a impresionat e ca un fan al echipei pe care o puneam la zid mi-a dat "reputation points". E ca si cum ar veni la tine si ti-ar zice un dinamovist batandu-te prieteneste pe spate: "asa frate, ai dreptate". Cu atat mai remarcabil cu cat nenea ala era englez, nascut in patria fanatismului.

Sunt totusi si oameni batuti in cap, majoritatea lor, aproape toti de fapt tin cu o echipa ale carei initiale sunt m.u. "Our team has half of the English National Team, smartass!"
Aha, da baieti, echipa aia care nu mai face nimic la niciun turneu final din 96. Care nu s-a calificat la Euro. Sunteti buni, ma baieti.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu e vorba numai de civilizatie. Ei pot accepta mult mai usor decat noi ca nu sunt cei mai buni din anumite puncte de vedere...