joi, martie 20, 2008

rrapid - stoaia


Eu cred ca unii sunt niste tigani necivilizati.
Si ca ailalti sunt niste talhari blatisti ordinari.
Adevarul nu e la mijloc. Intr-o lume in care demnitatea, onoarea si cinstea nu exista, adevarul e greu de scos la iveala, iar daca e dezvaluit, nu valoreaza mai mult decat o ceapa degerata. Vexeaza.

Sa va fie rusine amandurora.
Stati linistiti, nu o sa ia steaua niciun 3 puncte. Se rejoaca meciul, asa e corect, moral, regulamentar.

Vreau sa vad un geniu care sa-mi dea un motiv serios pentru ca la o urmatoare abatere de felul asta nu ar trebui sa fim banati in cupele europene.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Plecand de la faptul ca esti din Craiova si ca nu ai fost in viata ta la un meci pe Giulesti, nu ai fost aici, nu cunosti, nu stii si nu vezi prima ta afirmatie este complet eronata. In schimb a 2-a afirmatie despre 'ei' chiar nu are rost sa o comentez, toata lumea (si chiar toata lumea, pana si mamai'mea) stie ce se intampla si cum ajung astia mereu in LC si se piso toti pe ei.

Rapid o sa piarda cu 3-0 pentru ca daca s-ar rejuca meciul ar insemna sa fie avantajata Rapid si dezavantajata 'stoaia'...lucru ce va fi imposbil atat timp cat GB este acolo.
Si in final...dupa o saptamana in care ai dat zeci de telefoane pentru intalniri, facut coregrafii, vopsit zeci de metri de panza, dormit f putin, avut emotii, cantat si ragusit, invitat prieteni si prietene pe stadion, pus cap-coada tot ce ai facut pana acel moment...o bricheta aruncata de un inconstient (sau poate prea constient) iti strica tot ceea ce facusei..si nu ma face decat sa ajung la concluzia lui Viorel Moldovan din 2006 dupa meciul dela Petrosani: "Este un jeg de tara" .
Adio la cantonamente pentru jucatori si pregatiri tactice. Iei omu, ii dai piatra (suna preistoric, nu?) si pac-pac, gata meciul, 3-0, ura si la gara!
Si de ce imi e teama cel mai mult este ca incep sa urasc mai mult steaua decat sa iubesc Rapidul..ceea ce trist, f trist.

Anonim spunea...

Din cate vazui/auzii eu chiar o sa ia stiaua 3 puncte. Cica asa ar fi regulamentar.
Mie nu mi se pare un motiv bun sa opresti un meci ca iei o bricheta in cap. Asa, si?
Pe potoapele alea nu opresc meciurile, le e greu, dar pentru orice porcarie da.
Ar fi trebuit sa continue arbitrul de rezerva daca centralul era depasit. Ma rog...poate nu gandesc eu bine, nu cunosc regulamentul!
Oricum, corect ar fi sa se joace la acelasi scor din acelasi minut, ce a mai ramas.
Parere propie.

Anonim spunea...

in comentariul anterior...proprie nu propie , gresii din graba...te rog editeaza!

Moxx spunea...

n-am cum, blogger e prost:D