miercuri, martie 05, 2008

Dezastru...

Variantele astea de bac sunt cel mai tampit lucru. Ok, pe mine nu ma deranjeaza prea mult, cu mai mult de 1 punct nu ar putea sa-mi scada o nota, na, nu mai iei 10, iei 9,30 sau 9(daca le lucrezi pe toate serios poti sa iei 10 ffs), problema nu e cu noi, astia care stim sa scriem cu 2 "i" sau sa calculam ranguri de matrici. Oricum ma doare in cur de nota de la examen, e o chestie de orgoliu personal mai mult, problema nu e aici.
Inainte luai 5 si daca nu stiai sa iti scrii numele. Asta cam la orice materie. Acum s-a imputit rau treaba, o sa vedeti ce rezultate or sa fie. Aia de au facut subiectele sunt niste oligofreni, nu s-au gandit ca un 6 trebuie sa ia orice prost. Au si ei dreptatea lor, nu se mai putea ca anul trecut, motivele sunt cunoscute de toti, dar trecerea a fost prea drastica.
Sunt gata sa pariez o naveta de bere ca vor fi cu cel putin 50% mai multi picati decat anul trecut. Ba nu. Pariez 2 navete de bere ca or sa fie de 2 ori mai multi picati.

Puneti dracu mana pe carte. Nu va futeti cu domnul bac.

4 comentarii:

Anonim spunea...

ai mare dreptate exact pariu ca asta sunt si eu in stare sa fac , s-a imputit treaba rau de tot

Anonim spunea...

O sa fie mai putini picati decat anul trecut :D. Te astept in Cta sa dai naveta dupa bac.
Eu am dat bacul anul trecut si efectiv se rugau profesorii de mine in clasa sa copiez si mergeau in alte sali sa imi aduca materiale ... Si asa a fost peste tot. Anul asta trebuie sa fie mai bine ca nu se schimba nimic in Romania.

Anonim spunea...

hai ca nu sunt grele. Niste matrici la mate nu e mare scofala.
Geometrie la fel iar restul nu mai stiu

Anonim spunea...

Sunt gata sa tin pariul asta cu tine :) Nu am vazut variantele deci esti mult mai bine informat ca mine, dar sunt sigur ca numarul de picati va fi aproximativ la fel ca si anul trecut.