luni, martie 31, 2008

Căcat bun

The Man from Earth (2007)
Impresionant. Film low-budget, toata actiunea se petrece intr-o camera si o curte restransa. Nu am crezut ca poate sa fie atat de bolnav, mi l-a recomandat acum 1 saptamana un vechi si bun prieten. Daca aveti posibilitatea, va rog din suflet sa-l vedeti. E despre religie si evolutie. Despre oameni tampiti de crestinism. Foarte meserias...
Jesus was a caveman...
8.5/10

Dupa-amiaza unui tortionar
Cel mai bun film romanesc pe care l-am vazut in viata mea. Tot genul cu buget redus. Dinica e un tortionar retras in pustietate, ii este luat un interviu in care isi povesteste viata. Ideea filmului e ca uneori cuvintele pot soca mai mult decat imaginile. Dinica face un rol epocal.
10/10

Hamlet (1948)
Ieri am citit piesa. Nu am fost prea impresionat, stilul shakespearian imi era destul de familiar si stiam ce se intampla. In plus, traducerile romanesti uneori sug.
Astazi vazui filmul, capodopera lui Laurence Olivier. E din 1948, insa constituie o mare realizare a cinematografiei mondiale.

ce dracului fac pe net la 6 juma :|

Un comentariu:

Anonim spunea...

filmul a fost destul de tare.luat ca un sf.adica o pov de adormit copii atei.
zice numai de Iisus la capitolul religie si un pic de buddha.adica glorifica budismul si ingroapa crestinismul.buddha putea sa mearga pe apa si sa treaca prin munti.asta cred budistii.in fine e doar un sf, dar e destul de captivant.acopera crestinismul cat timp poate oferi argumente.

de evrei si musulmani iarasi nu zice nimic.oricum nu mi pare rau ca l am vazut.