luni, februarie 11, 2008

Primarul nostru cel blogger

Antonie Solomon, primarul Craiovei are blog. Parerea mea despre acest individ v-am impartasit-o asta toamna, prin septembrie.
Acum hai sa va arat pana unde il duce inteligenta pe acest "Mesia" al Craiovei. Politicos ne invita sa ne spunem parerile in legatura cu orasul in care existam. Ok, nu s-au inghesuit prea multi sa-si spuna parerile, e un blog relativ necunoscut, aparut de 1 saptamana. Eh, ei bine, ala e singurul articol in care e activata optiunea cititorilor de a lasa comentarii. Pentru ca, daca va uitati la celelalte posturi, ele n-au "posibilitatea" de a se bucura de gandurile voastre.


Chestia e destul de simpla. Alegerile sunt programate pentru sfarsitul primaverii-inceputul verii. Omul a vazut ca pierde voturi(va promit ca o sa am grija sa piarda si mai multe, o sa-mi conving prietenii sa voteze ca lumea) si a purces la publicarea gandurilor/proiectelor/realizarilor sale pe un instrument atat de uzitat in ultima vreme, blogul.

Motivul pentru care nu ne permite sa lasam comentarii imi e neclar. Fie pe domnul primar nu-l intereseaza parerea cititorului, fie si-a luat prea multe injuraturi la primul post si nu vrea sa-si simta mandria ranita din nou.
In orice caz, e de apreciat ca nu s-a lacomit la un comeniu propriu si are, asijderea umilului dvs subsemnat, un amarat de cont pe blogger. Sper ca acel milion jumate pe care l-ati fi dat pe un domeniu se va materializa intr-o functionare mai indelungata a fantanii din centru, febletea prietenilor mei autisti sau folcloristi din Facai, Gubaucea, Bucovat, sau de ce nu, Leamna.

2 comentarii:

Anonim spunea...

la gubaucea e un tigan de la care au luat bunicii mei un porc acu vreo 10 ani.
ar mai fi terpezita salcuta lazu vartop plopsor si multe alte comune cu tigani majoritari.
nu te lua de leamna ca acolo e cribul primarului.

Moxx spunea...

ala era punch-line'ul meu:), mi-ai stricat gluma, speram sa citeasca:D