miercuri, februarie 27, 2008

OMG, no, it's THE PUNISHER ! ! !

Fifa 08 era cam singurul joc pe care il mai butonam. Mai un meci la career, mai o prosteala la training cu lovituri libere, na, ma mai detensionam in momentele de nervozitate.
A venit acel episod cand mi-am pus pasiunea pt acest sport in stand-by si am zis sa joc un ultim meci, asa de "retragere". Dau load la cariera, ma duce in meniul principal acolo, si ghici! ghici care era meciul urmator!

Voi nu puteti sa vedeti, dar va trebui sa ma credeti: era chiar in aceeasi etapa(nu va uitati la data, nu corespunde). Futu-ti soarta ma-tii :|

Am pus "W-A-S-D" in cui si am zis sa ma bag pe un shooter. Trebuia sa fie "slaughter", nicidecum "stealth". Sunt un om nervos, nu stau sa rejoc o misiune de 3 ori, doar pentru ca n-am merg 50m ghemuit. Mie imi place sa am 200 de gloante si pe toate sa le descarc in inamic. Sa dau cu grenazi, sa ma simt ca Chuck Norris, sa fac risipa de gloante, sa nu caut ca nebunu indicii si item'uri care sa completeze puzzle'uri.
Am ales "The Punisher".

Jocul e senzational, are o grafica foarte draguta, nu e deloc dificil, nu trebuie sa cauti chei si cartele. In principal impusti. De fapt nu am facut altceva pana acum.
Joc cate o ora pe zi, imi pare rau sa-l termin prea repede, am observat ca e cam scurt. E cel mai tare shooter pe care l-am jucat in viata mea, daca va face pofta, luati-l de aici. Nu m-am mai simtit atat de bine de la NOLF 2 sau Onimusha 3. Tin minte ca toata noaptea visam numai Hidemitsu Samanosuke Akechi.
Asta vara cand eram in Paris am vazut un tricou identic cu cel al lui The Punisher. Dragos, un prieten, mi-a explicat cum sta treaba cu acest personaj, habar nu aveam despre el, cert e ca si acum regret ca n-am dat 15 euro pe tricoul ala. Arrrgh. Imi luasem prea multe in ziua aia, mi-as fi suparat constiinta.
Mai am o sansa acum, de vineri pana duminica :)

Un comentariu:

Unknown spunea...

tre' sa pun si eu mana p joc:D:D:D am vazut filmu si nush d c da' m-am simtzit al drq d bine knd ii ciuruia ala p totzi sa isi razbune familia:X ^:)^ the punisher rulz!!