sâmbătă, februarie 02, 2008

Asasinarea lu' ala de catre alalalt

imdb

Daca asta vi se pare cel mai tare film pe care l-ati vazut in ultima vreme, atunci avem o problema. Daca vi se pare cel mai tare western doar pentru ca e Brad Pitt in el, atunci voi aveti o mare problema.
Hai sa recunoastem, e un film usurel. E facut pt box-office, e o manea a westernurilor. De fapt ce faceau Clint, Wayne, Bronson, poate si Jim Stewart sau Paul Newman, alea erau westernuri. Asta e un biografic fara o mare forta.
Mi-a placut rolul lui C. Affleck. Asta interpreteaza numai anti-eroi sau dobitoci in toate filmele. Ma enerveaza vocea aia a lui de Radu Beligan, iertati-ma, nu stiu ce e cu mine, am ajuns sa-l compar cu Maestrul. Macar dumnealui are tahicardie, asta e handicapat.
Daca vreti sa vedeti filmul, singura chestie care o sa merite e interpretarea lui Affleck. Asta o sa faca de acum incolo niste roluri de inadaptat antologice. Rolul lui Affleck e antologic!

Si mai merita pentru coloana sonora. Care e de exceptie. Mi-a fost recomandata in trecut de un cititor, am zis ca oricum o sa ma conving de calitatea ei cand o sa vad filmu si nu am descarcat-o atunci. Motiv pentru care am pierdut cateva zile de ascultat muzica buna.
Uitati, cate nu fac eu pentru voi, am urcat-o pe rapidshare ca sa nu cautati mult si sa trageti cu viteza buna. DESCARCA.

Nota mea: 7.3

3 comentarii:

albu spunea...

esti tu prea pretentios...nu e chiar "manea a westernurilor" ...in schimb cu brad pitt ai dreptate...c.affleck si mai dreptate...iar coloana sonora...superba

albu spunea...

aaa...da si fata de multe filme in ultima vreme mi se pare bun filmu`...am o problema ?

albu spunea...

:D stiu ca ma iubesti