luni, februarie 18, 2008

Am intalnit crestini fericiti

La o televiziune obscura se lua ieri un interviu unui criminal. Cica e cel mai sangeros din istoria Romaniei, cu 6 omoruri la activ. O sa incerc sa reproduc din ce zicea acest individ cu o inalta tinuta morala.

"Crima e ca mersul pe bicicleta. La inceput iti rupi o mana, un picior, apoi te inveti. Devine o placere. La mine a fost o placere ca am omorat numai dusmani."

Sinceritatea era frapanta, cred ca eu am mai multe remuscari cand omor libarci.
Cum poti sa tii un asemenea om in viata? De fapt, ma intreb a cui e mai mare vina. A celor care nu-l extermina sau a celor care-l dau pe post la o ora la care am de ales intre asta si "Curierul" cu Jason Stathan. Asta ar trebui lasat intr-o camera 1x1x1 metri cubi, fara lumina si hrana, sa moara de foame-n propriul rahat.

John J. Rambo: Killing is as easy as breathing.

3 comentarii:

Anonim spunea...

am mai vazut "oameni" de-astia...nu au contiinta asta e toata faza!
pare ciudat pentru...cei care au, pentru tine, pentru mine...dar nu e singurul om de genul asta!

Anonim spunea...

si cu jason stathan ai ceva???

Moxx spunea...

nu, e un actor excelent

transmite o groaza de sentimente, mi se face paru ca de gaina