joi, ianuarie 17, 2008

w00t

later edit(comment ulterior la acest articol):
albu spunea...

frate yo am o distrusa in clasa care pe la sfarshitu anului trecut a venit la mine si m-a rugat sa nu mai raspund la o materie pt marirea mediei ca sa poata sa aiba ea media mai mare ca a mea,deci efectiv a venit la mine si m-a rugat!(daca mi-as fi marit media ar fi fost cu putin peste a ei) oricum , am scuipat-o intre ochi i-am spus sa se duca in masa si mai aveam otara si o luam la bataie, elevii din ziua de astazi sunt niste jigodii libidionoase !

In clasa a 12a o sa descoperiti lucruri minunate.
Daca va inchipuiti ca 9-11 a fost relaxare, tineti-va bine. Cum o sa dati din chef in chef, cum n-o sa invatati mai nimic... probabil ca nu v-ati imaginat.
Ok, la alea de te intereseaza te preocupi. Putin mai mult decat deloc. Suficient, considerand ca nu esti "neajutorat". Chestia misto e ca si profesorii stiu unii dintre ei ca sunt batuti in cap si ca te meditezi.
O faza interesanta la o ora de *.
proful: dati banii ca fraierii la meditatii, aia va arata tot ce v-am aratat io 4 ani de zile. spuneti voi cate chestii interesante nu v-am facut.
eu: da, dar unii profesori nu-si fac datoria [inside joke]
proful: cum, adica eu nu-mi fac datoria? ia treci la tabla.
Si mai interesant e cand te vede un profesor, de mate de exemplu, cum iti faci tema in ora lui pentru meditatie. Coincidenta, tot la mate. Dupa 2 ore, jena dispare. E viitorul tau in joc.
Adorabil e sa-i vezi pe unii cum alearga dupa medii. In clasa 12a. Nu, nu aia de vor sa plece, nu aia de vor sa intre pe dosar la facultati. Chiulesc de la lucrari ca risca sa le scada media cu 1 punct. De ce? ca sa termine cu 10. Pentru ca ei considera asta o realizare. Am terminat a12a cu 10, nu stiu care e capitala Japoniei, nu stiu cine a fost primul, Carol II sau Ferdinand, dar sunt mai tare ca tine. Io ma chinui sa iau medii mari, tu ce faci?
N-am crezut ca o sa mai vad oameni care alearga dupa medii si la 18-19 ani. Ca sa nu le foloseasca la nimic. Unii au parinti mai absurzi ca ai mei, deci.

10 comentarii:

Anonim spunea...

legatura intre competenta profului de la clasa si meditatii nu mai exista, daca asta cauti. faci meditatie ca sa ai comfortul psihic ca o faci, nu pt ca profu` Ţ e incompetent sau pt ca iti iese tie zelul prin toti porii. si culmea, desi unii profi percep ca un esec profesional faptul ca elevii lor se mediteaza cu altii, chiar ei fac meditatii cu elevi de-ai lor. everything is peachy as long as you give your daddy's money to them and not to some1 else. ce e sigur e ca meditatia nu te MAI ajuta in ziua de azi, eventual pune oleak de presiune pe tine now and then.
cat despre medii, nu e fenomen general. inca o data buzestiu reuseste sa stand out from the crowd prin ceva "bun"

Anonim spunea...

La mine în clasă n-ai să vezi chiul. Ăştia stau la ore până la 4 dacă îi ţii. Cât despre medii, au 10 pe linie bulanii, Doamne fereşte să îşi strice media că nu îi mai primeşte la Construcţii. Damn nerds :-(

Anonim spunea...

tu ce medie ai avut intr a 11 a

Moxx spunea...

noo cincizeci si ceva

Anonim spunea...

>_>pu-la...
vedem noi in a 12a...abea astept...

Anonim spunea...

intr'a noua si a zecea ce medii ai avut? /:)
chiar asa nu esti nici macar putin invidios :)))?
ca in general sclavii care alearga dupa medii sunt invidiati.(daca le iese)

Moxx spunea...

tot cam asa
in viata mea n-am fost invidios pe nimeni.
daca as fi invidios, as invata mai mult

Anonim spunea...

frate yo am o distrusa in clasa care pe la sfarshitu anului trecut a venit la mine si m-a rugat sa nu mai raspund la o materie pt marirea mediei ca sa poata sa aiba ea media mai mare ca a mea,deci efectiv a venit la mine si m-a rugat!(daca mi-as fi marit media ar fi fost cu putin peste a ei) oricum , am scuipat-o intre ochi i-am spus sa se duca in masa si mai aveam otara si o luam la bataie, elevii din ziua de astazi sunt niste jigodii libidionoase !

Anonim spunea...

1-1 de la faza cu paru ! (captaain cavemaan) :D

MaTr3o spunea...

relaxare 9-11? s-au schimbat lucrurile 1-10 asta e relaxare, 11 e cea mai GREA clasa, a 12-a e cu bacul, unii profi te lasa in pace, la unii inveti de rupi. de cand e obligatoriu doar 10 clase e asa. intreaba pe oricine nu e in buzesti si e a 11-a.