marți, ianuarie 29, 2008

Una mica, la nervi

1. Nu mai sunt in siguranta in propriul bloc. remember
Avem la etajul 2 un vecin recalcitrant. De fapt e nebun cu acte si alcoolic pe deasupra.
Ieri, primele vorbe pe care mi le-a zis tata cand a intrat in casa au fost "Era sa-mi dea P*** cu o ranga-n cap".
Cand eram mai mic, l-am vazut si eu pe respectivul in ultimul hal. Avea un cutit si striga in mod repetat "Va tai pe toti, ma pis pe voi!". Tin minte ca l-am privit fix in ochi stand la 3m de el. Nu mi-a fost nicio secunda frica. Stiam ca daca se va apropia o voi lua la fuga. A pastrat insa distanta si a continuat suduielile.
Cre'ca e mai mult tampit decat nebun, are nevoie sa fie bagat in seama. Probabil e inofensiv. Ma rog, isi bate parintii...

2. Elevii din Covasna si Harghita fac greva pentru reintroducerea alocatiilor. Eu mi-am spus punctul de vedere. Ma deranjeaza ca ei au dat semnalul de alarma. Ei sunt unguri si servesc drept model pentru romanii mei. Chiar daca sunt tampiti, facem parte din acelasi popor. Imi pare rau de ei, e natural.
Pariez ca pt aia din Brasov de fac greva acum alocatia aia reprezenta o mizerie, doar e una din cele mai prospere zone ale tarii, aveau chef sa scape de ore. Sau da, ei lupta pt un principiu:))...
Vreti sa faceti o chestie misto? incercati sa mergeti la vot si sa luati soarta tarii in mainile voastre. Ma rog la Dumnezeu sa nu se dea alocatii la cei de 18 ani, injurati-ma!

3. S-au filmat 13 episoade din Prison Break sezonul 3. 10 s-au difuzat, au ramas 3. Nu stiu cate episoade are sezonul 3. Nu stiu daca a fost difuzat ieri la americani, nu ma intereseaza, nu o sa caut sa ma interesez pe net. Daca sunteti disperati ca nu a aparut pe torrenţ, va recomand sa va futeti in cur singuri. Ati asteptat juma' de an sa se reia si acum, cand aveti certitudinea ca episoadele exista, urlati ca nebunii? guraaaaaaaaa

4. Daca vreti un joc cu bataie misto, ala de care va vorbeam mai jos, luati-l de aici.

2 comentarii:

Anonim spunea...

pai normal ca ungurii fac asta...vor sa ne jecmaneasca cat mai mult...

Suntcalm? spunea...

Aveam un nene de era cu' mansarda-n pioneze de se-mbata si facea pe ninjacu', da' era mai mult de fun decat de actiune. Haios, ilar si totusi nasol.