marți, ianuarie 08, 2008

Restecp

Nu stiu daca e vreo regula a bunului simt care sa stabileasca normele de "strangere a mainii". Stiu doar ca e bine sa strangi mana cu fermitate celuilalt, astfel transmiti incredere si stima, nu doar realizezi un simplu salut.
Pe mine ma deranjeaza cand mi se intinde mana si e protejata de manusa. In felul asta nu trasmiti nimic, arati ca nu-ti pasa de respectivul, care in ochii tai nu merita nici macar sa-ti scoti manusa pentru el.
Ok, e iarna, sunt minus trei, suntem toti grabiti, dar nu cred ca e un efort atat de mare. Respectul e mai presus de orice. Te respecti in primul rand pe tine.
La fel de mult ma deranjeaza cand vad un grup de oameni din care se desprinde unul sa-si inchida siretul. Sau fermoarul. Sau ceva de genul. In 95% din cazuri ceilalti nu-l asteapta, merg inainte, ii doare in cu... lă. Bai oameni buni, nu suntem in Legiune, opriti-va 10 secunde, aratati solidaritate si intelegere.

p.s.: in tarile civilizate lumea nu se descalta cand intra la altcineva in casa. acolo toti considera ca esti curat pe talpi, ca nu mergi prin scuipati, balti si namoale(pentu ca acolo nu au scuipati, balti si rahati pe strada). in plus, exista riscul sa-ti puta picioarele.

4 comentarii:

done8989 spunea...

Lasa-mă că am văzut în Nice la căcaţi de câini .... :|
măcar ai noştrii se duc cu ei pe spaţiile verzi ...

aşa ... să revenit la subiect... şi pe mine mă deranjază, dar mă deranjază mai tare să în văd că iese de la budă de la şcoală vine să dea mâna cu mine şi ... surpriză ... are mâinile uscate.

TaV spunea...

marpha shi in marseille tot asha plin de cacati pe strada nu am vazut asha ceva... da-o in pm...

Anonim spunea...

da moxx ai dreptate cu privire la cele 3 (atatea cred ca sunt)aspecte pe care le-ai amintit.codul bunelor maniere indica la fel cum ne-ai indicat si tu sa procedam...

Moxx spunea...

si in paris la 7 statii de metrou de centru se pisau negrii pe ziduri. fara jena, fara paravan.