luni, decembrie 24, 2007

Idee cu maţu' plin

O chestie tare, parerea mea, hic!, ar fi sa existe o optiune prin care sa-ti publici posturi deja redactate la o anumita ora, intr-o anumita zi. Adica daca tu esti in varful muntelui de anu' nou si ai scris un post cu o saptamana inainte, el sa se publice automat atunci. In ideea ca pleci undeva si n-ai telefon cu net/wi-fi, daca esti obsedat de nr de vizitatori, aia ar fi destul de utila...

L.E.: nu cred ca m-ati inteles. Sa zicem ca azi e 25.12. Eu scriu 3 randuri despre pescuitul oceanic. Ii dau sa publice pe 28.12 randurile alea, adica sa apara pe blog abia in data aia. Eu plec pe 27 la mama dracului, in Djibuti, unde n-am net. E posibil sa apara alea 3 randuri despre pescuitul oceanic ABIA pe 28.12, nu de pe 25.12 cu data de 28? Adica pana pe 28 sa nu scrie nimic despre aia la mine pe blog.

3 comentarii:

MaTr3o spunea...

da, si eu as face o platforma de blogging cu optiunea asta, as numi-o wordpress.

Teo spunea...

u're 1 of them?

Anonim spunea...

Solutia e wordpress .