vineri, noiembrie 09, 2007

Una mica #5

  • Craiova nu numai ca poate sa bata in Ghencea. Este cazul ca Universitatea sa bata acolo.
  • Am avut o discutie in contradictoriu cu diriginta. DumneaEa mi-a raspuns cu argumente puerile si a mutat discutia intr-un registru abject. "O sa-mi pun doliu la matura ca nu-ti convine tie asta". Am plusat si i-am zis ca are o atitudine nepedagogica. De acum incolo liceul o sa fie mai interesant si mor de nerabdare sa vad cum va mai reactiona. Intamplarea e foarte interesanta, dar nu ma voi apuca sa v-o relatez, pt ca iar imi ies din sarite, in plus, acum stiu ca dreptatea e de partea mea. When injustice becomes law, resistance becomes duty.
  • Cioaca a invatat sa faca pipi si caca pe ziare. Pedanteria lui e garantata.
  • Apropo de Cioaca, ieri la otv a fost in direct prin telefon un anume Nicolae Laba. Dan Diaconescu a zis: "Ce ironie, a ajuns Labă sa vorbeasca despre Cioacă". Sick mu'fucka'

Un comentariu:

Anonim spunea...

"Ce ironie, a ajuns Labă sa vorbeasca despre Cioacă"
damn, nigga
nu stiam ca diaconescu e in stare sa le dea atat de grav
gg 4 him