miercuri, noiembrie 28, 2007

Smiley cu Uzzi - In lipsa mea // Si tu, Uzzi?

calin: ba
cosmin_diamond: salut
calin: sal
calin: sunt shocat..
cosmin_diamond: bag pula in georgeasca ma-sii
calin: nu`mi revin....
calin: las`o
calin: vorbim si de asta
cosmin_diamond: asa, ascult:P
calin: da io nu pot sa`mi revin...
calin: ai ascultat smiley cu UZZI ???
cosmin_diamond: nu
calin: gata...
calin: totul are un sfarsit...
calin: da chiar asa?
cosmin_diamond: send pls
calin: http://www.youtube.com/watch?v=EQqtYomZyTk
calin: are ... si videoclip...
calin: deci
calin: gata...
calin: caddy cu alex mai trebuie...
calin: "fara pop fara rock fara r&b fara gabori deghizati si tarfe cu pretentii"
calin: ..
Pana ieri credeam ca Veritasaga cu Bitza (Oglinda care minte) e de departe cel mai mare gunoi. Cec da lirics.
Oricum, ceea ce nu inteleg chiar deloc... ce dobitoc il bate pe ala cu care te-a inselat vita, in loc sa-i mute ei dintii din loc? Melodia asta parca ar fi imnul barbatilor tinuti sub papuc.

15 comentarii:

capshuna spunea...

ai ce-ai cu lovitu' femeilor;
din punctul meu de vedere,barbatii care isi bat femeile(fie si daca ar avea dreptate)sunt cei mai mari lasi si cele mai nemernice animale.:)

Moxx spunea...

io sa te respect, sa te cinstesc, tu sa ma inseli si eu sa stau cu mainile in san? pt asta tre s-o bat si pe ma-ta ca a putut sa dea nastere la asa zdreanta
vorbesc in principiu
sa fiu "curajos" si sa-i explic prin vorba buna? femeia e animalu si tot o pula intelege. si o suge.

Anonim spunea...

Ce e cu georgeasca? e vorba despre profa ;))?

done8989 spunea...

bă dreptate aveau ăia care ziceau ca bitză e de căcat. Degeaba faci câteva melodi bune dacă faci şi foarte proaste (nu ştiam melodia aia). Cât despre smiley cu UZZI ce să zic ... văzui azi videoclipul pe craiovablog ... îl închisăi până să ajungă la jumătate. Îl şti pe "sclipici" din Buzeşti ?! eh am aceaşi părere şi despre el şi despre smiley

done8989 spunea...

uitai să îmi exprim părerea despre bătutul femeilor. Dacă te văd dând într-o fată .... exagerez dacă zic că vin şi îţi dau una, nu am ajuns în stadiul ăla, dar nu o să îmi faci o impresie prea bună.
Aşa şi acm să explic .... brusc îmi dispărură majoritatea explicaţiilor :)) am rămas cu o concepţie veche şi nu o să mi-o schimb, dar nu mai ştiu ce explicaţii aveam pentru ea. În orice caz o femeie e mult mai fragilă ca un bărbat, iar dacă nu eşti de acord cu egaliutatea între femei şi bărbaţi ar trebui să nu dai în ele.

Moxx spunea...

nu
daca vrei,vorbim si despre doamna profesoara:P

Anonim spunea...

Na ca nu pot sa comentez si sa imi dau si numele. O sa incerc sa nu. Si totusi sa fie aici comentariul!

Nu e neaparat imnul barbatilor tinuti sub papuc. Daca n-ar fi o melodie ghei pentru oameni care il asculta pe Smiley si daca versurile nu s-ar repeta in continuu... ei bine.

1. Am fost in situatia de a insela pe cineva. Stii cine sunt, ma ai si in lista de yahoo, ce vrei mai mult :D Situatia a fost ceva de genul "m-am plictisit si vreau altceva, dar nu vreau ca tu sa te schimbi pentru ca pur si simplu nu vreau sa fii tot tu doar ca daca n-am mai fi impreuna nu stiu ce as face". E o exprimare patetica si e exact un cliseu pe care am vrut sa il evit foarte tare - "te iubesc dar te-am inselat cu unu' ". Intr-un fel!
Am recunoscut si am trecut peste moment dar prima reactie a fost ceva de genul "daca l-as vedea i-as da un pumn". Nu e sub papuc, niciodata n-a fost, ca nu l-as fi tinut eu :))


2. E chestie de branding in videoclip. Pare ca Uzzi ii face o favoare lui Smiley aparand in videoclip si pare a fi exact opusul lui. "Frate", "da' chiar in patul tau si pe muzica ta, hai sa-mi bag ****" etc. sunt doar ca un fel de good vs bad, vesnica tematica. Intareste si ideea de orice mascul sensibil are un prieten cu picioarele pe pamant care sa-i aduca aminte ca femeile sunt femei, oricat ti-ai amaneta sufletul pentru ele. E ca in articolul "The Truth About Women".

3. Smiley tot e gay. Si eu sunt iar in aceeasi postura. Si nu vreau sa trec prin ea din nou. Screw it!

Anonim spunea...

Da hai sa analizam versurile unei melodii de cacat , hai sa vedem daca ne regasim in ele. Hai daca se poate sa fim mai penibili decat Uzzi si Smiley. :|

capshuna spunea...

poate simtea femeia nevoia de un alt barbat...:-? =))

Anonim spunea...

anonimu' de mai sus trebuie sa mai creasca un pic ca sa inteleaga sau macar sa aiba o privire de ansamblu, incercand sa se puna in postura lui Moga cand incepe sa scrie versuri pentru cantece de exemplu.

Anonim spunea...

Simtea nevoia de un alt barbat . Da daca simtea nevoia de un 2 barbati odata eu simteam nevoia sa o pleznesc masiv.

Anonim spunea...

Nu ii mut ei dintii din loc...
inseamna ca n`ai tinut la niciuna...
daca dau peste unu la mine in casa, normal ca o sa il desfiintez intai pe ala... ca nu l`am lasat in casa :D
imnu' barbatilor tinuti sub papuc... barbatii nu sunt tinuti niciodata sub papuc ... pot cel mult sa simuleze asta...
Prea radical sunteti dom' moxx...
sunt curios daca te`ai batut cu cineva pana acum... unu/una... :> te provoc sa raspunzi.
anonim ca n`am curaj sa ma semnez :-j

Moxx spunea...

m-ai prins
o sa fiu sincer
n-am mai dat in nimeni de 3 ani ca lumea

Anonim spunea...

descarca`te! bate o profesoara, ceva ... :))
daca la tiganii aia nu te`ai dat... macar sa bati pe cineva si tu :P vreun buzestean de la tine de acolo... apropo, acolo cred ca ai cea mai mare gura... am dreptate?

Moxx spunea...

sa ma dau la tigani?
in tiganie?
ti se pare ca sunt interlop?
nu, n-am gura foarte mare, da' imi place sa ma cert cu lumea cand am dreptate, indiferent de rangul/pozitia celorlalti