joi, noiembrie 22, 2007

Si crestin si democrat

Probabil si voua v-a venit prin posta invitatia Presedintelui de a merge la vot. Probabil si voi ati gustat umorul negru si ati zambit cand ati citit pe spatele cartotecii cu Basescu, scris cu litere nanometrice: "Comandat de PD".
Voi vota impotriva votului uninominal. Conceptia mea e una simpla. Educatie nu inseamna sa dai saru'mana, sa nu ragai la masa si sa nu tragi basini in locuri publice. Educatia e ceva colectiv si daca reusesti sa controlezi un om politic dupa ce ti-a facut mu3 si a ajuns intr-un scaun inalt, atunci esti un popor educat.
In concluzie, nu am incredere in poporul roman si consider ca oricare dintre cele doua sisteme de vot are carente. Daca pe astea ale actualului le-am resimtit cu totii, o sa incerc sa le anticipez pe cele ale uninominalului.
Alegerile or sa fie decise de oameni ca dan voiculescu si in general castigate de cei care stiu sa cumpere presa. Nu o sa se schimbe nimic.
Omul voteaza si are impresia ca misiunea lui s-a incheiat aici. De fapt, misiunea lui civica abia incepe. Cand votezi, castigi dreptul moral de a-l injura pe cel pe care l-ai ales in cazul in care nu se achita corespunzator de sarcini si tot atunci te angajezi sa-l sanctionezi cand e necesar.
Ah, la europarlamentare votez cu taranistii.
"nu stim cine e uninominal si nici referendum, da' o sa ne interesam"

Un comentariu:

Anonim spunea...

(asa ca nu ma semnez)
ROMA__NIA
"ok, mergem la vot cat mai repede si votam PD & Uninominalul in 2 tururi , ca la primari . Vreau sa~i pun cu mana mea si tot eu sa~i dau jos daca e cazul . Cat despre Base , daca ne inseala grav il ” omoram ” si pe el ca si pe altii ( ex. ” 322 ” , 422 in 1990 ) . o zi buna . ~ si maine tot buna pe 25 nov."

"Uninominalul ii obliga pe extremisti sa se alieze , deci sa nu mai fie extremisti .

scapam si de extremistii ca BECALII , dar si de cei ca Vadim care iubesc Rusia si Comunismul

dar si de cei UNGURI = UDMR .

am o sensibilitate si o dragoste speciala pt. pacatosii de UNGURI fiind din Transilvania = Ardeal . Strabunii mei au fost martiri pt. Domnul nu pt. oricine …. Am o dragoste pe care numai cultivarea Martirajului ti-o poate da … invat si eu de la Dumnezeu , asta e …."

"PS : daca romanii nu voteaza la E. P. si la alte alegeri asa se explica cum sar ungurii de la 4% cati sunt la 7~ 8 sau chiar catre 10 % acum cand romanii sunt terminati si anesteziati ."