vineri, noiembrie 02, 2007

I-am gasit nume Cainelui

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ieri, Caine era foarte abatut. Nu mai dadea din coada si dormea foarte mult. Am luat o poza cu o femela caniche de pe net, sub care am scris Elodia. Am printat-o si i-am pus-o in cos, sa-i tina de urat. Dupa 15 minute, am gasit foaia sfasiata. Erau acum 3 bucati, Elodia era facuta praf.
Nu te vei mai numi Caine. De acum inainte esti Cioacă!
Definitiv si irevocabil! (v-as ruga sa sesizati nuanta:D)

Mama a adoptat si ea noul nume.

3 comentarii:

Anonim spunea...

este suspect de suspect comportamentul cainelui! nu cumva si-a facut nevoile /:) ? e clar ca el a sfasiat-o! procurorii sunt mituiti! evidentele sunt irfeutabile!

Anonim spunea...

:)))))))iti bati joc de el...si daca cioaca cel real este nevinovat cum o sa-i spui lui Caine?

Anonim spunea...

Long Live CIOACA !!