duminică, noiembrie 11, 2007

Ete ca ma simt si io bine

Ma uitam la finala cupei mondiale de fotbal pe plaja si am vazut ca mexcanii aveau in echipa unul pe care il cheama Ricardo Vilalobos. Imi suna cunoscut numele, m-am edificat cand a zis comentatorul ca are acelasi nume ca un faimos dj de muzica electronica din Chile. De la statusurile manelistilor il stiam deci.
De ce e asa de cunoscut? e familair alora care bantuie noaptea prin cluburi si se scoala dupa-masa la 3. Eu n-am auzit de el si sunt sigur ca am o cultura muzicala mai bogata decat aia care ii asculta discografia. Sau mixuri, cum e la papagalii astia :-?...
Pana azi credeam ca e roman, un fel de Geo da silva, ala de le-o pune femeilor cu tiru' sau cu camionu'... pe cuvant ca in mintea mea Vilalobos asta era un moldovean caruia ii e rusine cu numele din buletin.

Un comentariu:

MaTr3o spunea...

atinsasi un punct slab in 90% din populatia asta ascultatoare de trance/house/minimal/cacat roz